return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Unknow track

LightForce
Ik was gisteren in de Brothers ( een discotheek / uitgaanscentrum in Bunnik) waar gisteren E-Craig draaide. Ik moet zeggen een lekkere set met veel afwisseling. Maar er kwam op eens een nummer voorbij die dezelfde melodie heeft als Dansplaat van Brainpower. Maar dit nummer was wel een stuk beter met een flinke zware beat eronder.

Nu is me vraag of iemand dit nummer kent?? Zo ja wie of wat is het en hoe heet het nummer.

Alvast bedankt!
!_PeTrUs_!
1. Vraag aan de DJ ;)
2. Post t de volgende keer wel HIER aub!
3. En je hebt nog een paar min om je Signature te veranderen anders doen wij t voor je :D
DJ Bazz
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
2. Post t de volgende keer wel HIER aub!

ik denk niet dat ze in het buitenland ook naar brainpower luisteren en dat daar zoveel nederlandse TA's komen, dus dat vind ik een beetje onzin om daar dit te posten
LightForce
1: Ja als ik daar bij kon komen had ik eht gevraagd. Maar ging niet
2: Als of die gasten in dat gedeelte DANSPLAAT van Brainpower kennen en de melodie NOT!! Dus vond ik het niet dan logisch om het toch hier te plaatsen.
3: ja ja ja ja ja rustig maar ;)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by DJ Bazz
ik denk niet dat ze in het buitenland ook naar brainpower luisteren en dat daar zoveel nederlandse TA's komen, dus dat vind ik een beetje onzin om daar dit te posten

Daarom is deze thread nu nog open.... en t was meer voor het geval t z'n gedachten ontglipt was ;)

En je plaatje is nogsteeds te groot ;)

Maar ik weet iig nie hoe het plaatje heet.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland