return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
* Tips om van een kater af te komen

TimeportE
quote:
Originally posted by SnuggLe
Het punt dat ik altijd moet nekken, is het punt dat:
1) Ik begin te hikken... (dan moet je RENNEN!)
2) Als je in bed ligt alles begint te draaien als je ogen gesloten zijn.

3) Als je zit en je met je hoofd rondjes gaat draaien!!
Donna
quote:
Originally posted by Trunks
Alcolhol ontrekt het vocht uit je lichaam, daardoor heb je dus teweinig vocht in bv je hoofd en krijg je dus hoofdpijn

quote:
Originally posted by Snuggle
Huh? Da heb ik nooit gezegd. Tis inderdaad in je nieren.. die doen het werk. Daar moet je zo hard van pissen

Kep toch ook nooit dat jij dat gezegt heb snuggie?:)
DjSuez
2 tips waarvan bewezen is dat ze werken: (dus niet zoals die broodje aap verhalen van hiervoor, met respect voor degene die ze geplaatst heeft...:p ) Ik heb bij celbiologie:p deze tips gehad:

drink jus d'orange als je gaat slapen, of tussendoor eventjes, dat zorgt er namelijk voor dat het vocht in je harses vastgehouden wordt, en dat is waar je de kater van krijgt, van te weinig water in je hoofd..:crazy:

en twee: wordt student! en dan eentje die op zichzelf woont, dan drink je zoveel bier dat je er op een gegeven moment gewoon goed tegen kan.. ik had vroeger ongeveer een derde van de keren dat k uitging een kutgevoel, en nu nog maar een op de 50 tot 100 keer ofzo, bar weinig iig...:cool: :cool:
Donna
Bij iedereen werkt een broodje op voor zichzelf,en dan kun jij met je celbiologie nog zoveel wetenschappelijk bewezen theorietjes hebben,maar dat werkt lang niet voor elke mens,dus lb:)

Der is wel meer wetenschappelijk bewezen wat ze elk paar jaar weer andersom gooien,*amazing*

En trouwens,dat van die jus d orange,t gaat alleen maar om de vit C in dat verhaal,dus een vit.C tablet met veel water innemen is ook fine;)
DjSuez
quote:
Bij iedereen werkt een broodje op voor zichzelf,en dan kun jij met je celbiologie nog zoveel wetenschappelijk bewezen theorietjes hebben,maar dat werkt lang niet voor elke mens,dus lb

sorry, dit is wat k geleerd heb...

quote:
Der is wel meer wetenschappelijk bewezen wat ze elk paar jaar weer andersom gooien,*amazing*

das waar, maar dat wil nog niet zegen dat dat bij dit ook zo is, tis nl nooit eerder bewezen..

quote:
En trouwens,dat van die jus d orange,t gaat alleen maar om de vit C in dat verhaal,dus een vit.C tablet met veel water innemen is ook fine

ja, dat kan natuurlijk ook, maar met je zatte kop is jus denk ik wat lekkerder, en wat makkelijker (lees: ongevaarlijker..:toothless )

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland