|
|
| Miss Proximus |
1 woord: ZWAVEL!!!!!!! :whip:
en als nou nog 1 iemand zegt dfat t komt omdat je niet genoeg water in je hoofd hebt (stelletje waterhoofden) dan prik ik diegene lek en drink van t fonteintje
:D |
|
|
| TranceFool |
Voor de statistieken:
Je lever kan in 1 uur 1 glas alcohol verwerken.....dus reken maar uit hoe lang het blijft hangen....als je het nog heb kunnen tellen :p |
|
|
| T.H.C. |
water!!!!:p nee echt daar geloof ik heilig in. zal ongetwijvelt ook wel wat met zwavel te maken hebben, maar tegen de koppijn helpt het wel bij mij om veel te drinken voor het slapen.
Maare idd timeport, alc. word door de maagwand al opgenomen, vandaar dat je een biertje op lege maag zo snel merkt( en daarom is hij waarschijnlijk ook zo lekker) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
En dat van vochttekort in je hoofd maakt me toch wel weer erg aan t lache hoor,dus jij denkt dat er in je hoofd op dat mom minder vocht zit dan ergens anders rite?:rolleyes |
Huh? Da heb ik nooit gezegd. Tis inderdaad in je nieren.. die doen het werk. Daar moet je zo hard van pissen :)
Het punt dat ik altijd moet nekken, is het punt dat:
1) Ik begin te hikken... (dan moet je RENNEN!)
2) Als je in bed ligt alles begint te draaien als je ogen gesloten zijn.
En van goldstrike kan je echt goed nekken :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Voor de statistieken:
Je lever kan in 1 uur 1 glas alcohol verwerken.....dus reken maar uit hoe lang het blijft hangen....als je het nog heb kunnen tellen :p |
sterker nog: 1,5 uur voor 1 glas BIER :)
| quote: | originally posted somewhere on the net
Kan de afbraak van alcohol versneld worden?
Nee. Niet door een koude douche te nemen, niet door koffie te drinken, niet door liters water te drinken, niet door te eten, niet door een wandeling in de frisse lucht. Zelfs kotsen helpt niet: daarvan word je niet nuchter, het voorkomt alleen dat je niet nog meer dronken wordt.
Hoe voorkom je een kater?
- drink niet te veel
- drink geen verschillende drankjes door elkaar
- drink na afloop veel water
- sta īs nachts een keer op om water te drinken
Toch een kater?
Blijf dan als het kan zo lang mogelijk in bed en draai je nog een keertje om. Neem een stevig ontbijt. Veel vers fruit kan ook niet kwaad na zo'n zwaar avondje. Vooral vruchtensappen zijn gezond, het kan de zuurgraad en de bloedsuikerspiegel in je bloed weer op peil brengen.
Ga niet direct in de felle zon zitten, hierdoor kan je hoofd nog harder gaan kloppen.
NB: De welbekende kop koffie als je brak bent is een afrader. Het onttrekt namelijk ook vocht aan je lichaam, waardoor je eigenlijk weer net zo ver van huis bent. Zorg dus altijd dat je voldoende vocht binnenkrijgt! Ook de dag na het stappen is veel vocht drinken van belang! |
lol! :D en ik kan nix vinden over zwavel :p maar t is mij verteld op college door een lerares drankenkennis dus ik geloof t :p en ik vind t een hele goeie verklaring :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|