|
|
| rellivisit |
Nou, ik ben gisteren naar Overdose Production on tour geweest in het geweldig mooie?? Tegelen. De line-up zag er veelbelovend uit met o.a. Russenmafia en Scot Project achter de tafels. Maar ja, het zit niet altijd mee bleek maar weer. Ik kwam om 22u aan daar, want de vriendin van mijn maat moest dansen en het duurde ook maar tot 2u.
Het begon met dj Sakin, die viel me helemaal niet tegen. Hij draaide beetje trancy, maar wel lekker. Met nummertjes van spoke, shokk remixjes en een isaac remixje ertussen. Alleen jammer dat de goede man nog nooit van vlekkeloos mixen had gehoord. Al bleek achteraf dattie nog de beste duitser was. Maar goed. Na 1,5 uur lekker hardtrancen gingen we over naar Russenmafia. Hij begon met harde techno en gooide eigenlijk van alles door z'n set. Alleen verschrikkelijk mixen weer!!!! Kansloos gewoon. Tussendoor maar ff van de mogelijkheid gebruik gemaakt om met Scot Project te gaan ouwehoeren. Gewoon naar die vriendin toe in de kleedkamers en daar zattie. De stinkende, met dreadlocks beklede, bierpens hebbende, duitse overdose koning. Nou, wat een ongelofelijke eikel is die vent. Heel de tijd een beetje DE man uithangen en met een waaiertje z'n warme gezichje koelen. Bal gehakt! Ik allemaal over muziek vragen gaan stellen, maar de eikel wilde nix loslaten. Alleen Sakin was wel lachen. Maar ja, wij weer terug de zaal in, want scot zou ook nog draaien. Dat was dus een set van 45 minuten. 3 scot remixen, maar wel ard und jorn - 16 gedraaid. :crazy: En ook scot project legde de beat er de hele tijd langs. Jammer maar helaas. Op het laatst hebben nog 2 huisdj's een kwartiertje gedraaid en een daarvan was gewoon echt supergoed. De organisator was dj Acid Burn, maar die kon ook nie al te goed mixen. Die maat van hem wel. Die was de koning! En de platenkeuze was goed met o.a. Scream van Zx. Maar goed om maar ff een conclusie te geven:
Overdose on tour:
dj Sakin: Lekker Hoor.
Russenmafia: Wel ok, nie super.
Scot Project: Te kort om te oordelen, maar slechte mixer en ongelofelijke eikel.
Huisdj's: Eigenlijk qua muziekkeuze nog het beste en één van die gasten (morphine geloof ik) was super.
Ik had er dus echt veel meer van verwacht.
Greetz Relli |
|
|
| tijs08 |
pfff. das wel minder zeg! maar toch nog lekker staan beuken als ik het zo lees. Ik zou zelf ook helemaal gestoord worden als zulke gasten echt niet kunnen mixen! Kzou gelijk denken pfff dat kan ik zelfs beter dan... :D
Nou is het alleen maar wachten op Tracid Traxxx on Tour... Daar weet je zeker dat je wel echte klasse djs krijgt.. kai, derb, melanie, :D
En kgeloof dat Kai zelf ook wel relaxed is... |
|
|
| hamburgerboefje |
Ik was ook van de partij en tering wat ging ik hard zeg!!
Dj Sakin... draaide wel lekker een idd redelijk trancy. Die kale dikke gast(Russenmafia) bakte er werkelijk niks van zeg. 4 keer ofzo sloeg ie over, (zal dan wel niet zijn fout zijn geweest,)maar goed dat was em vergeven. Dat mixen van hem, ik geloof dat mijn oma nog beter kan mixen dan hij...echt bagger :whip:. Daarna kwam mister Scot Project draaien...viel me trouwens niet op hoor rellivisit dat ie slecht aan t mixen was. Ik vond ook dat ie lekkere nummertjes draaide, alleen net iets te kort om een volledig oordeel over hem te kunnen geven. En acid burn, nu weet ik dus wie die gast is die altijd platen staat te chekken bij Sounds..(cd/platenwinkel in Venlo). Ik vond hem ook niet echt een wonder om eerlijk te zijn.
Maar......al met al, was het echt flink springnichten daaro!!!!!
Btw. er begon een zatte gast tegen me te ouwehoeren dat een van zijn maten, daar weer de vriendin van, een van de danseressen was. Whehehe volgens mij was jij dat rellivisit :crazy: |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
Btw. er begon een zatte gast tegen me te ouwehoeren dat een van zijn maten, daar weer de vriendin van, een van de danseressen was. Whehehe volgens mij was jij dat rellivisit :crazy: |
Nee, dat waren waarschijnlijk die gasten die met de andere danseres waren. Die waren na een half uur al zo zat als een aap. En die hebben heel de zaal aangesproken dus...... |
|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Nee, dat waren waarschijnlijk die gasten die met de andere danseres waren. Die waren na een half uur al zo zat als een aap. En die hebben heel de zaal aangesproken dus...... | Ja klopt, er waren natuurlijk 2 danseressen..hmm dan waren dat idd andere gasten. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|