|
|
| blighty |
Hi all,
Ik was gisteren met wat vrienden naar mijn 12" aan het luisteren van Southern Sun. En opeens zei een van mijn vrienden "Deze klinkt anders dan de Southern Sun die Tijs op DD draaide" Dus wij snel effe de rips van DD gepakt en afgespeeld, en ja hoor, de Retail verschilt zeker!!
Na de tweede break (als de stem er weer inknald) heb je helemaal geen strings. Moet je maar eens vergelijken met de Live Rip. Daar barst het na de break van de strings.
Ik denk dat Tijs Southern Sun toch heeft aangepast op verzoek van Oakie. Al ben ik zelf van mening dat ie dit beter niet had kunnen doen. Juist op die strings na de tweede break ga je los. Nu klinkt het behoorlijk kaal.
Is dit jullie ook al opgevallen?
Greetings,
Blighty |
|
|
| Muppet |
Mee eens, het viel me al op toen de vinyl rip te krijgen was. Het nummer was veel minder mooi dan de versie op dd of de versie op nec. Eerst dacht ik dat het lag aan de live versie ofzo maar er zit wel een duidelijk verschil in.
Greetz Muppet |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Hmm ik heb em nu ook op vinyl. Maar aan 't einde fade 'ie out... Hebben jullie dat ook?
-ReGrOoVeD |
|
|
| blighty |
Huh?
Zal zo even kijken voor je, het is toch wel de release op Perfecto (Rode hoes met een "zwaaiende" dame :)?
Greetings,
Blighty |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Ja tis echt de perfecto... En ik heb em opnieuw gecheckt en hij fade toch echt uit..
-ReGrOoVeD |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|