return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Als je wat van computers weet

Sandman
Ik zit met een probleempje... nou niet echt maar ik stel hem toch

Ik zit op dit moment met een celeron 500 processor en nog wat leuk spul... maar het gaat om de processor

Deze wil ik gaan verkopen.

Mij is aangeboden een cyrix 3 700 Mhz

Is dit nu wel wat?? is deze gelijkwaardig aan een P3 ?
Ik heb gehoord " in de wandelgangen" dat deze gelijkwaarig
is aan een P3 800 Mhz.

Is dit waar? zo niet, waar is ie dan wel gelijk waardig aan?

ps. hoeveel cash geheugen heeft zo'n ding? Ik moet af en toe voor school wel eens zware autocad tekeningen draaien. (en met een celoron gaat dat traag)
sorry, geen idee, maar een vraagje, je woont in Breda moet AutoCadtekeningen maken, zit je heel toevallig op de NHTV in Breda???
Nee... helaas niet (vanwege het hoge aantal vrouwen)

Ik zit een eindje terug /verder (ligt eraan hoe je het bekijkt).. HTS werktuigbouwkunde (vrouwen gehalte is extreem laag hier :( )
Uhm ja, ik weet er niet veel vanaf, maar ik weet wel dat die Cyrix absoluut slechter is..... En helemaal als je dingen moet doen als autocatten of photosjoppen of zo... Ik denk dat die Cyrix dan eerder gelijkwaardig is aan een P2-400... Als ik jou wou zou ik dan mooi die Celeron houden...

Kijk anders es op http://gathering.tweakers.net... Is geheel Nederlandstalig en die gasten kunnen je het precies uitleggen....

Mzzl....
cyrux 700 staat dus ECHT niet gelijk aan een p3 800 lol!!!

maar anyways vraag het maar ff aan die lui van tweakers daar zitten de echte nerds.. eehh mensen met verstand van computers bedoel ik

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland