|
|
| Kamaya |
Hey, ik ben 'naarstig'op zoek naar werk, maar kan nergens iets relaxt vinden. Wat doen jullie voor de kost. Ik heb nl. echt geen geld voor al die feesten (hoogstens 3 p/jr) en moet ook nog op vakantie en studeren (starterskapitaal opbouwen).
Ik zoek iets wat goed betaald, gezellig is, leuk, en waar je uren kan maken
(ben jij diegene die ik zoek, bel dan........)
Nou ja,
De groeten! |
|
|
| TimeportE |
ik heb het hele jaar nie gewerkt en had dus ook weinig geld om naar feessies te gaan (das dus altijd mijn excuus :p)..
maar ik ben vorige week vrijdag langs de waalkade gegaan (kade langs de waal duhhh..) waar veel cafés zijn en me overal eff aangemeld.. kreeg de volgende dag meteen een telefoontje voor een gesprek en ben dinsdag aangenomen.. :)
moe dus aankomende woensdag beginnen, en verdien +/- 10 piek ( de euro) per uur) |
|
|
| ahp2002 |
ik zit op 19 piek per uur bij Direct Dial telemarketing in Utrecht. gaat lekker, maar je moet wel je afspraken blijven maken :whip:
en tevens werk ik nog bij de appie, waar ik nog behoorlijk wat geld van mede door extra vakantietoeslagen en weet ik wat nog meer. appie verdient beter dan meeste mensen denken. |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ik heb denk het het meest relaxte baantje van allemaal: receptionist in een bejaardentehuis. Echt waar, het enige wat je moet doen is de telefoon beantwoorden (en die gaat gemiddeld 1x per uur) en aan sommige bezoekers de weg wijzen. Voor de rest zit je daar maar, je kan huiswerk maken, Minidiscje luisteren, krant lezen (incl. de hele leesmap), en 's avonds en in het weekend verdien je nog extra ook.:eyes: :crazy: |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Ik heb denk het het meest relaxte baantje van allemaal: receptionist in een bejaardentehuis. Echt waar, het enige wat je moet doen is de telefoon beantwoorden (en die gaat gemiddeld 1x per uur) en aan sommige bezoekers de weg wijzen. Voor de rest zit je daar maar, je kan huiswerk maken, Minidiscje luisteren, krant lezen (incl. de hele leesmap), en 's avonds en in het weekend verdien je nog extra ook.:eyes: :crazy: |
lijkt me geen hol aan :D
saai werk gaat me snel irriteren.
ik werk overigens als assistent-systeembeheerder bij een assurantiekantoor.. houdt dus in dat ik mensen moet helpen als ze hun PC weer in de soep hebben laten lopen. dat ik regelmatig nieuwe PC's moet installeren of PC's verplaatsen als er nieuwe werknemers/stagières komen of er iemand weggaat.
oja en als taak heb ik dan ook nog applicatiebeheerder. maw als mijn chef zegt, kijk eens ik heb hier een brief met nieuwe wettelijke verplichtingen betreffende polis van de jagersverzekering dan moet ik die fijn inkloppen in onze systeemsoftware en dat is meestal wel relaxed..
mijn werk bestaat dus uit, veel rondlopen, mensen helpen en aan PC's sleutelen, en de gaten in mijn schema vul ik op met het bouwen van formulieren. that's it :) [en dat alles betaalt 8.50€ pu niet slecht voor een 20 jarige d8 ik zo] |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|