return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
Starmaker...

Henkie_henk
Kijkt er iemand nog naar starmaker??

De meeste meidjes zijn niet echt lelijk ..
Behalve die arabier dan.. maar toch grappig plaatje
http://us.f1.yahoofs.com/users/6b350939/bc/Chickays/Buchra.jpg?bcfrNE7A1Hh4H.mz
Kijken of ie werkt.. zal wel niet
Hmm, het plaatje doet et nie, maar die wijven die er in Starmaker zijn inderdaad niet verkeerd, hehe, ze willen natuurlijk nog dat er iemand naar kijkt. Op zich vind ik het verder over het paard getilde en zwaar trieste gasten die daar aan meedoen.

Latuurrzz...
over Starmaker gesproken ........ik dacht ergens gehoord te hebben dat Playboy heel graag wel ff wat plaatjes van Mendy wilde schieten.......

weten jullie daar wat meer van ?
Mandy?? waarom niet orgie pics van anna, mandy, rachel

Die rachel gaat er weer lekker uitzien in de nog komende clip..
Anna is gewoon pas 17 en heeft nu al 2 heerlijke handen vol :D Ze loopt ook steeds heel geil met die ass van haar rond te draaien.
Die bouchra of whatever is gewoon een of andere turk
En Mandy is mwoah.. ziet er wat oud uit.. is wel aardig met genoeg make-up (zelfde voor rachel)
En dan nog Sitta.. dies echt lelijk zeg.. praat zo plat als ik weet niet wat (ik ook wel een beetje ;-) en heeft een neus in haar voorhoofd gedrukt ofzow
Over lieke heb ik het nieteens, het verbaasd me steeds weer dat sommige gasten met de lelijkste meisjes gaan.. weird hoor..

Maar voor de rest kijk ik het niet ofzow :D
Haha... nog iemand die Sitta zo lelijk vind. Mijn vriendin werd gewoon bijna pissed op me toen ik zei dat Sitta best een lief koppie had (de vriendin voelde zich beledigd waarschijnlijk). Ok, haar neus ziet er niet uit, maar verder valt het allemaal wel mee.

Verder is die Anuschka niet om aan te zien (al kan ze wel goed zingen)en heeft Lieke altijd een shaggerijnige kop op der romp staan.

De rest ziet van de dames ziet er inderdaad apeteitelijk uit
:D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland