return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Uitgaansleven in Utrecht

Mack
Ik was gister op het Sixpack feest en the day after zat ik zo eens na te denken over de uitgaansgelegenheden in Utrecht. Je hebt echt nergens in Utrecht een toko a la Club Eau in Den Haag of het Kremlin in Amsterdam. Er zijn wel eens dance-feesten op kleine schaal in de Winkel van Sinkel en de Galgenwaard, maar een echte publiekstrekker is er niet. Jammer!

Wordt het niet eens tijd daarvoor?
ahp2002
tsja... in utrecht is het nix qua trancefeesten. triest maar waar. ik moet ook altijd naar A'dam voor een beetje een normaal feest. De Dansfabriek heeft weleens een afterparty, maar die zijn ook niet goed en om 5.00 beginnen die pas. En de entree van de winkel v sinkel is weer zo duur dat je er niet goed van wordt. Voor de rest is het publiek ook niet iets om vrolijk van te worden hier..

dus houden we t lekker bij danscafe's :( ook wel leuk op zn tijd, maar ik snap niet hoe ze het godverdegodver vol kunnen houwe om in de 21e eeuw nog steeds grease te draaien. die mensen moeten verboden worden.
Mack
quote:
Originally posted by ahp2002
maar ik snap niet hoe ze het godverdegodver vol kunnen houwe om in de 21e eeuw nog steeds grease te draaien. die mensen moeten verboden worden.

:whip: :mad: :whip: :mad:

Heheh hou op schei uit. Al die andere oude muzikale zooi mag van mij ook linea recta terug naar de VS. Echt waar. Ga op een donderdagavond in de Beurs staan en je vraagt je serieus af waar die laatste vierkante centimeter is waar je kunt gaan staan en rustig je biertje kan opdrinken. En als ze dan eindelijk een keer een leuk dance-nummertje draaien en je besluit naar de dansvloer te gaan, komen die tunes van Waai Em See Gay ineens weer tevoorschijn.
AlFerox
quote:
Originally posted by ahp2002
dus houden we t lekker bij danscafe's :( ook wel leuk op zn tijd, maar ik snap niet hoe ze het godverdegodver vol kunnen houwe om in de 21e eeuw nog steeds grease te draaien. die mensen moeten verboden worden.

tja, als je naar een danscafe gaat dan kan je dat verwachten he. of dacht je dat ze in danscafés allerlei kwaliteits (electronische) muziek zouden draaien?
dus vanwaar de verontwaardiging? :conf:
Eye-Riz
quote:
tsja... in utrecht is het nix qua trancefeesten

EN bedankt... :rolleyes:
nog maar eens dan: www.nexusparties.nl

Qua clubs klopt het wel ja, muzikaal gezien is Utrecht vrij eentonig. D&B en techno, maar dan moet je ook vooral erg cool zijn...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland