|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
vind dat eerlijk gezegd vrij duidelijk :D
Ik zeg niet dat jij een hokjesgeest hebt omdat jij van melodieuze trance houdt (ikzelf hou ook van trance, hooguit wat dieper). Ik zeg alleen dat als je ALLEEN van trance houdt, je inderdaad beter ergens anders heen kunt gaan omdat je dan niet bij Nexus zult vinden wat je zoekt. Dus tis meer een tip, ipv jou afzeiken. ;)
En of je nou woorden letterlijk OF niet neemt, langs elkaar heenpraten gebeurt toch wel, dat blijkt nu wel weer :D
(voor de duidelijkheid trouwens: Nexus en Sixpack zijn twee onafhankelijke organisaties. Hebben niet veel met elkaar te maken, behalve dan dat de lui van Sixpack op Nexus komen om te feesten, en Nexus-mensen op Sixpack komen om te feesten :D ) |
ik begin er zowaar iets van te snappen |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Donna
Dat r dan niemand zo bijdehand is om een goeie tent daar op te zetten hey....
Dan ben je toch binnen,of zie ik dat verkeerd? |
Ja, zou ik ook zeggen... Allen op zaterdags is er wel wat te doen in de Winkel Van Sinkel (Club Risk). En natuurlijk kun je vast wel bij genoeg tenten terecht voor happy hard. Maar verder is er weinig... Trance ofzo kun je nergens een hele avond horen... |
|
|
| ScuL |
| precies! het is een groot gemis. het wordt idd tijd voor een nieuwe tent met verfrissende nieuwe ideeën en goeie muziek! (dus echt trance/techno/hardstyle).. :D |
|
|
| basvh |
vanavond is er in utrecht leuk feestje, ik moet er zelf draaien
het is in de axl,
www.complex.nl |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by basvh
vanavond is er in utrecht leuk feestje, ik moet er zelf draaien
het is in de axl,
www.complex.nl |
Complex.nl?
:conf:
Komen er alleen maar stampende electriciëns ??? :D
-> Electrotechniek
-> Beveiligingstechniek
-> Telematica
-> Automatisering
-> Service & Onderhoud
? :conf: :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|