return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?

SnuggLe
Er is nu nogal wat gedoe over 'sharing' op het forum. Wat is jullie mening hierover? Binnen de moderators is er ook deels onenigheid, en eigenlijk zijn hiervoor ook geen duidelijk richtlijnen. Dus bij deze vraag ik het jullie, om gedoe te voorkomen.

Mag er hier 'geshared' worden?
Mogen hier ftp's gepost worden met scene-releases?
Etc etc..

Greetz,
SnuggLe
Donna
Nee de scene kun je niet open en bloot gooien,wat wel kan is wat die dude deed,gewoon wat onbeduidende ftp-meuk neerpleuren,en andere gasten die dus duidelijk niet de xs hebben die wij hebben daar happy mee maken.
Daar hoeft de scene niet onder te lijden hoor....

Toen TA gastjes nog niet echt op irc enzo bezig waren wisten ze ook geen meuk van de scene af en waren ze ook blij met links die geplaatst werden etc.
En alleen omdat er nu een aantal hun pik ertussen hebben gefroemelt mogen de *noobs* niks meer sharen??

Lekkah arrogant......:rolleyes:
aphex
Ik vind dat dat soort praktijken buiten het nl forum, eigenlijk buiten het hele forum, tis immer niet bedoelt om elkaar af te troefen met nieuwe nummers.
DJ_Siesta
Een TA member die DJ is en hier al geregeld komt, mag voormij wel een set van hem zelf posten zoals rv en bellie doen.

maar als je hier net new bent en direct een mix van je zelf gaat posten, vind ik dat een beetje ongepast, dan lijkt het net als je hier alleen komt om een setje te plaatsen.

scene releases --> NEE, gewoon niet, waarom? moeten ze zelf ook maar in de scene gaan, als ze zo graag alles snel willen hebben
SnuggLe
quote:
Originally posted by Donna
Nee de scene kun je niet open en bloot gooien,wat wel kan is wat die dude deed,gewoon wat onbeduidende ftp-meuk neerpleuren,en andere gasten die dus duidelijk niet de xs hebben die wij hebben daar happy mee maken.
Daar hoeft de scene niet onder te lijden hoor....

Ja, maar daar verschillen de meningen dus over. De scene lijdt daar wel aardig onder, doro al die lui die met releases lopen te strooien.
Persoonlijk vindt ik www-links niet erg, en ftp's die al bestaan, maar hier met zijn allen publiekelijk op het forum mp3z uitwisselen en ftp's gaan vullen om te sharen, dat vind ik wel minder. Doe dat via PM. DJ-sets van DJ's op het forum vind ik dan weer wel kunnen.

Greetz,
SnuggLe

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland