|
|
| Eye-Riz |
Elke scene is loos wat mij betreft en bestaat alleen maar uit een hoop lucht. Want inderdaad: wie of wat bepaalt of je in de scene zit of niet? Een mens is en blijft een kuddedier wat er graag bij wil horen. Vandaar scenes. En het is toepasbaar op ELKE scene! Anders zou het geen scene heten, maar bv een club. bij een club of vereniging heb je statuten, en bij een scene niet.
ja, zelfs de band 'The Scene' vind ik nix, yagh :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Elke scene is loos wat mij betreft en bestaat alleen maar uit een hoop lucht. |
Niet om t een of t ander, maar ik denk dat de gemiddelde top 40 luisteraar dit forum ook een scene vind.
Of we gaan statuten schrijven en regeltjes verzinnen, zodat we onszelf de trance-verslaafden-vereniging kunnen noemen :D:D:D |
|
|
| Joost008 |
| quote: | Originally posted by Donna
Rellen is idd niet uitnodigend meer hierdoor,lekker voor jezelf houden dan heb je tenminste een tijdje iets exclusiefs.
|
Als je ook een cd of plaat ript dan doe je dat toch zodat dat nummer of die cd verspreid wordt of zie ik dat dan weer verkeerd:confused:
Ik vin dus ook dat soort threads als de nieuwe vette releases thread'wel donders handig zodat je kan zien welke nummers ik weer eens kan downloaden, net zoals bijvoorbeeld de 'top# nummers van dit moment' thread, ik zou het ook onzin vinden om die te sluiten.
Ik vind ook dat als iemand graag een bepaalde cd of nummer hebben wil en als jij dat nummer heb dat je dan best kunt sharen, ik zou daar zelf ook geen probleem van maken. |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by Joost008
Ik vind ook dat als iemand graag een bepaalde cd of nummer hebben wil en als jij dat nummer heb dat je dan best kunt sharen, ik zou daar zelf ook geen probleem van maken. |
MEE EENS!
aan de andere kant: als jij je te pletter hebt lopen zoeken voor een set, en na veel gedoe en gehannes heb je eindelijk die login, ga je hem dan gelijk doorgeven? |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Jullie hebben het nou allemaal over "de scene". Wat ik me nou afvraag, is er een definitie van het begrip scene ? Wanneer wordt iemand beschouwd als een "lid" van "de scene" ? Moet je naar veel feesten gaan, moet je veel cd, platen of exclusieve mp3 hebben of moet je veel posten op tranceforums ? En aan wie is het te bepalen dat je in de "scene" zit.
Errug loos begrip als je het mij vraagt. Gaarne jullie reactie graag, ben benieuwd. |
je moet vooral erg "l33t" zijn! :rolleyes: ;) :p
de scene? tja ik zou ook niet weten hoe je daar lid van moet worden.. veel vriendjes maken denk ik? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|