return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?

aphex
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Sharen werd al bijna niet gedaan op dit gedeelte van het forum dus zie nou ook niet zo het probleem dat t nie mag.

Die Nieuwe releases thread blijft gewoon bestaan, want die is niet bedoeld om te patseren maar om te laten zien welke rete vette platen er op de markt zijn.

En alles mag hier bijna dus ;). Er zijn forums waar t erger is (ik noem geen namen maar we zitte er allebei op ;))

Ik zou dan voorstellen om alle tags enzo weg te halen... en niet replyen met "die heb ik ook" want daar hebben we dus nix aan.
SnuggLe
quote:
Originally posted by aphex

Ik zou dan voorstellen om alle tags enzo weg te halen... en niet replyen met "die heb ik ook" want daar hebben we dus nix aan.

Dat doen we nu al ja, dat heb ik laatst ook gedaan. Dat staat in de eerste post van die thread. Je mag posten wat er uit is ja, maar geen rippers/groupen/etc noemen.

Greetz,
SnuggLe
Yarnie
mwa......:P

k vin t ook dat sharen hier niet mag(in deze sectie dan...in sharing sectie kan wel)....ga dan idd downloaden op audiogalaxy...of weet k veel waar..(eigen producties en setjes van TA'ers uiteraard wel)

maar wat die vette release thread betreft...lijkt idd af en toe wel beetje op patsen ..maar zoals timeport al zei..is vaak ook wel handig om te zien wat er allemaal uit is..enlaat dan idd die tags weg

greetz,

yarnie
total woot
Ik snap deze discussie niet helemaal, als Joost een nieuw forum wil opzetten roept idereen: "Waarom we hebben toch al een forum".

Er is al ergens een forum om te sharen, dus..

aan de andere kant is het vrij moeilijk om in die ftp "scene" te komen, dus mensen een handje helpen af en toe moet wel kunnen, toch?

grtzz
WooT
Donna
quote:
Originally posted by DjRV

Voornaamste reden dat ik lately niet zomaar iets meer release is omdat het teveel gespread word.

Mja indeed,en doooordat er nu zoveel gespread wordt hebben veel mensen op dit forum een p00t tussen de deur weten te krijgen die eerst net zoals de noobs van nu liepen te geilen op ftp-xs.

Rellen is idd niet uitnodigend meer hierdoor,lekker voor jezelf houden dan heb je tenminste een tijdje iets exclusiefs.

Een aantal van dit forum die nu zo lopen blazen dat er niet geshared mag worden lach ik dan ook vierkant uit want die liepen een paar maanden/weken terug nog te beggen...
Schei toch uit en doe niet zo moeilijk,zolang Swamper niet mekkert,whats the prob?
Mp3's worden vandaag de dag toch meteen aan jan en alleman doorgegeven,wat is er nog zo speciaal aan "de scene"
Kijk bijv. alleen al naar de ISOS3...

En dan komt zo'n gast als Blik op irc ff die isos beggen,hij krijgt m en is weer vertrokken,nouwww dan ben je lekker bezig zeg,NERDISCH en niks dan dat!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland