return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 [24] 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?

Trunks
Laat ik toch nog maar eens wat zegen dan, ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. Naar mijn mening zullen er wel veel verschillende smaken rond surfen hiero... zoals ik al wel eens heb gezien zijn er verschillende mensen die *(&%$ op de live sets van bv Qlimax, club tempo etc. maar ja die vind ik eigenlijk wel weer gaaf om te horen en zo zullen er wel tig dingen zijn die de ene super gaaf vind en de ander niet. En om nou frustraties te voorkomen en dingen te verkloten kun je toch de 3l33t geripte nummers waar voor betaalt is en waar je dus enige waardering voor terug wilt zien (wat normaal is lijkt me) niet posten maar gewoon onder de "scene" houden en de nummers, livesets, cd releases en algemenere dingen die je op een publiekelijke pub vind gewoon posten. dan zoekt niet iedeeen zich helemaal het lab lazeres (stom woord he ;) ) soms. De post die ik ooit eens had was eigenlijk ok al achterhaalt maar aj misschien niet voor iedereen. Zo elkaar aanvullen kan est goed wezen niet?

iig veel succes ik moet gaan leren.... :( :(

Grz Trunks... :)
Eye-Riz
geen geflame? en wat is dit dan? :D
[posted by MOD]
quote:
Schijt allemaal toch op. Wat een gezeik. Is t nou nooit goed hiero. Zullen we allemaal maar MOD worden dan. Wat een EXTREEM KINDERACHTIG GEZEIK. De Mods nemen een beslissing en daar doe je t maar mee en als je er geen hol meer aan vind ROT DAN GEWOON OP!!!!!!

Je klinkt een beetje overspannen, Petrus... nu al, na 1 maand mod :D rook een jointje, dan komt het allemaal wel weer goed ;)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
geen geflame? en wat is dit dan? :D
[posted by MOD]

Je klinkt een beetje overspannen, Petrus... nu al, na 1 maand mod :D rook een jointje, dan komt het allemaal wel weer goed ;)

Ja, moest er ff uit :D Sorry :tongue2

T heeft wel geholpen volgens mij ;)
Blik
ik denk dat we het er goed over gehad hebben, het is nu wel duidelijk wat wel en wat niet mag, dus ik denk ook wel dat deze dicht kan, wat ik hierbij ook zal doen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland