|
|
| Chicane |
l33t..
oeps... kon mezelf niet inhouden het te zeggen :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja zoiets hoorde ik op IRC.
Kan ik nie een keer langskomen om een leuk setje van RV te horen & een groot glas Limonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaduh? :D
Greetz,
SnuggLe |
hehe ofcuz:)
next TA meeting hier dus?:happy2: |
|
|
| kolkiewolkie |
hehe, het leven als feestTA ipv leechTA is goed ;)
Maar ik ben nog ff benieuwd naar het volgende:
2 Chicane: jij zei (ongeveer) dat je zo kwaat werd van mensen die een post deden met alleen thanx for sharing. maar wat wil je dan lezen? 10 lezen hoe geweldig de plaat is of 10x lezen: bedankt voor het risceren van je vrijheid :conf: :conf: <-- is serieuse vraag, case you didn't notice :)
Verder maak ik me hier verder weinig druk om... ben niet zo mp3 geil.. is maar goed ook anders zou ik veels te frusti zijn momenteel...
Komt wel kabel binnenkort, en dan zal het wel wat erger worden, maar goed... AG is voor mij voldoende... nieuwste releases... tsja, leuk hoor, maar als je zoveel van die meuk hebt ben je na een dag of 2 toch vergeten dat je het desbetreffende nummer hebt (en kom nou niet met de reactie: de echt goede platen onthou je wel, want 1) er komt ZO VEEL goed spul uit en 2) sommige platen waardeer je pas nadat je ze een keer of wat gehoord hebt==> en daar kom je dus vaak niet aan toe omdat je tegenwoordig sneller kunt downloaden dan luisteren).
for my 2 cents
ps: rrrrrrrrrespect voor rippers & sharers :)
ps2: EINDELIJK door die hele thread heen |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
kwaat |
:stongue: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
2 Chicane: jij zei (ongeveer) dat je zo kwaat werd van mensen die een post deden met alleen thanx for sharing. maar wat wil je dan lezen? 10 lezen hoe geweldig de plaat is of 10x lezen: bedankt voor het risceren van je vrijheid :conf: :conf: <-- is serieuse vraag, case you didn't notice |
Is inderdaad een goeie vraag, want het goeie reply antwoord bestaat namelijk niet denk ik :D Het is gewoon zo verknaakt om iemand een topvinyl te zien leechen die nog niet eens uit is, waar jij als ripper hard voor heb moeten knokken, terwijl die leecher alleen thnx zeg... dat komt hard aan soms, maar idd, 10x lezen "bedankt he, deze plaat is echt van wereldformaat en ga ik elke dag onder het handkarren beluisteren" is ook niet echt al te leuk denk ik :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|