return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?

TranceFool
Als er een aantal mensen samen een ftp opstarten via een thread en de gegevens verspreiden via pm's wat is daar mis mee???? Toch alleen maar goed :). Moet iemand wel een server hebben en moeten de mensen die willen downloaden ook mensen helpen met tracks dus niet alleen nemen. Ik vind het geen slecht idee hor. Ik doe wel mee als iemand een ftp-server heeft :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Trunks in een PM

Knip Knip, veel niet aardige woorden

Dit kan ook een mening zijn van iemand, die ik via PM binnenkreeg. Beetje jammer, maarja, sommige mensen kunnen nou eenmaal niet gewoon discussiėren.

Greetz,
SnuggLe
SnuggLe
quote:
Originally posted by aphex
Ik vind dat dat soort praktijken buiten het nl forum, eigenlijk buiten het hele forum, tis immer niet bedoelt om elkaar af te troefen met nieuwe nummers.

= dus ook niet 'nieuwe vette releases'-thread etc? Dat bedoel je?

quote:
Originally posted by TranceFool
Als er een aantal mensen samen een ftp opstarten via een thread en de gegevens verspreiden via pm's wat is daar mis mee???? Toch alleen maar goed :). Moet iemand wel een server hebben en moeten de mensen die willen downloaden ook mensen helpen met tracks dus niet alleen nemen. Ik vind het geen slecht idee hor. Ik doe wel mee als iemand een ftp-server heeft :D

Maar dat is toch niet de essentie van dit forum? Althans, dat denk ik niet. Voor muziek is er Audiogalaxy & zat van andere dingen op het WWW. Zo Holland forum = geen sharing forum...dan worden we een RMF....en dat wil ik nie :D Ik weet hoeveel probs we daar hadden.

Greetz,
SnuggLe
TranceFool
quote:
Originally posted by SnuggLe

= dus ook niet 'nieuwe vette releases'-thread etc? Dat bedoel je?

Maar dat is toch niet de essentie van dit forum? Althans, dat denk ik niet. Voor muziek is er Audiogalaxy & zat van andere dingen op het WWW. Zo ook het filesharing forum op TranceAddict, ga DAAR sharen enzo. Holland forum = geen sharing forum...

Greetz,
SnuggLe

Nou dit is weleens anders geweest hor ;).
Wrom niet???? 1 thread waarin het wordt besproken verder alles via pm....
!_PeTrUs_!
Ik vind ook dat sharen van mp3 niet toegestaan is in dit gedeelte van het forum. Vooral FTP's die getagged zijn (dus die worden gebruikt zonder dat de eigenaar er van weet) wil ik hier niet zien. Meestal zijn ze maar 1 dag up en vind ik t sowiezo een naaistreek. T zou je zelf maar overkomen ;)

T Holland forum blijft een onderdeel van t geheel ;).

Wat betreft die releases zoals in de 'Nieuwe Vette Releases'-thread vind ik wel kunnen. Zolang er maar geen namen van rel groepen en/of info meer bij komt.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland