|
|
| !_PeTrUs_! |
Vraagje aan die mp3 scene mensen :D.
Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar?
Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit ;) |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Mmmmm, jullie hebben allemaal wel ergens gelijk maar de afgelopen 5 pagina's ben ik nix duidelijker gworden over t wel of nie sharen van mp3 op dit gedeelte van het forum. :D
Hebben mensen daar nog wat op aan op te merken? |
ik vind niet dat het in dit gedeelte thuis hoort want er is hier al een gedeelte voor toch. En als wij het hier gaan doen, volgen de andere 'landen' ons misschien ook en dan wordt dit meer een mp3-board dan een discussie-board.
Wat we misschien wel kunnen doen is zo'n AG groep oprichten met alleen maar NL'gasten. Daar kun je dan die ftp's op plaatsen(msg-board)en ook die files naar elkaar sturen als daar behoefte aan is.
Weet niet of hiet interesse voor is maar het is maar een idee.:) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Vraagje aan die mp3 scene mensen :D.
Jullie D/L toch ook films en spellen. Rippen jullie die ook? of leech je die alleen maar?
Reageer er maar nie op, want ik weet toch wel hoe t zit ;) |
Glukkig weten we dat jij weet hoe het zit :rolleyes:
Maar wat denk je dan, dat degene die films rippen alleen maar films downloaden, en degene die spellen rippen dat die alleen spellen donloaden??? K kan je verzekeren dat diegene ook mp3's downloaden en dus ook mp3's downloaden die een ripper van een mp3 groep heeft geript. Dus is het helemaal geen leechen :) |
|
|
| Donna |
Ik denk dat je wat langer in dat wereldje moet rondhangen om te weten hoe t zit yarn,ennuh laat joost zn site maken dan kunnen daar degenen zonder xs leechen,dan kunnen de patsers de nieuwe rellen hier posten zodat de n00bs dan weer kunnen tjekke wat zij moeten gaan sharen bij joost:p :p
Elke generatie moet elkaar een beetje gaan verzorgen AIGHT!
En nou isset geregeld en geen gelul meer *DOT* |
|
|
| AlFerox |
zit jij tegenwoordig ook in de scene dan Yarnie??
:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|