|
|
| ScuL |
mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft).
maar wat me wel mateloos irriteert is dat ik al bijna 3 jaar lang aan het proberen ben om in een 'scene' te komen maar ik gewoon geen voet aan de grond krijg.. nou was t in 't begin een beetje lastig omdat ik thuis enkel een ISDN lijntje had liggen maar nou rip ik toch regelmatig livesets en ken ik wat mensen maar nog steeds niets.. wat dat laatste betreft vind ik dat dus een klein beetje arrogantie aan de zijde van de 'sceners', kan zijn dat ze uitermate selectief zijn met het kiezen van hun nieuwe mensen maar je moet iemand wel een kans geven I think. thx 4 reading. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Chicane
me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen. |
kijk dat vind ik nou een goede zaak :) want sommige rips zijn echt gewoon zo matig dat je je afvraagt wanneer die persoon is toegelaten tot de scene :p
maar ja.....ookal zou je wat willen sharen.....alles is al geript voor je er erg in hebt ;) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer... |
Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he
| quote: | Originally posted by ScuL
mwa het posten van FTP links gaat me iets te ver; maar het delen van mp3's dmv AG vind ik op zich best kunnen. (zeker als het livesets betreft). |
Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt :p
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen. |
Quality over Quantity he? :) Daar hebben sommigen nogal eens wat problemen mee. Chicane weet wel wat ik bedoel, en wie (lees: welke groepen) ik bedoel.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Moet je mijn verhaal op de vorige bladzijde wel lezen he
Ik zou je ook niet in mn groep willen als je dr zo over denkt :p
Als je wat te bieden hebt PM me maar, alleen geen livesets ofzo... Vinyl/CD only
Greetz,
Glaniskanis |
Heb jij een eigen groep dan??:p
We hebben hier nog wel wat liggen,je weet wel de nieuwe eyal barkan,mogen we in je groepie nu?:haha: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|