|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Cosmic guy, zie mijn post eerder over "punten van het sharen", die vijf punten die ik gaf... Tis niet zo makkelijk. |
hij bedoelde vooral via AG, en iedereen kan via Ag sharen! :) |
|
|
| Chicane |
| Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten.. tuurlijk, krijg je weer zo'n verknaakte comment van: "Als ik het nummer goed vindt dan koop ik hem toch" waar dus geen ruk van waar is!! Jonges, hou een ander voor de gek en ga gauw weer terug naar AG, want in de tijd dat je deze tekst zit te lezen had je ondertussen alweer 3 nieuwe gratis nummers kunnen leechen! :eek: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Hmm nog iets, rippers betalen zich scheel aan het inkopen van goeie meuk.. en dan komt er effe zo'n leechertje langs (die ook nog es lame gaat lopen janken als de link niet werkt) die effe al je bandwidth gebruikt om effe gratis en voor niks jouw meuk op cdr te zetten.. |
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer... |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Misschien vergis ik me nou hoor, maar het doel van die rippers is toch om nieuwe mp3's aan andere mensen door te geven? Waarom zou je anders rippen?
Ik snap het niet meer... |
Persoonlijk vind ik het [vriendelijk mode]"niet zo leuk"[/vriendelijk mode] als iemand zomaar een album van 21 euro effe van me computer komt trekken. Daarom is er zegmaar een soort van vereniging opgericht van peoples die onderling hun aanwinsten sharen... onder het motto: VOOR WAT, HOORT WAT! Ik heb totaal geen moeite met ratio sites, zelfs niet als het 1:1 zou zijn. Ik werk (lees: rip) er hard voor door cd's te kopen, me vrije tijd te steken in het rippen, perfectioneren en coderen van radio uitzendingen. Op ze zachts gezegt en om niet egoistisch over te komen verdien ik het om iets terug te mogen downloaden. Ik heb er zeg maar "voor betaald". Dit vind ik nu een eerlijke manier van uitwisselen van muziek! Op dit forum zitten weet ik veel hoeveel van die mannekes die muziek kunnen krijgen (waar anderen geld en arbeid in hebben gestoken) door alleen een brakke post te maken met "Thnx"... hier kan ik me zo pisneidig over maken, maar dat doe ik niet.. |
|
|
| xxl |
-- ik vind er eigenlijk nix an al dat gefxp :thepirate
-- er gaat veel te veel tijd in zitten -- :disbelief-- en daar word je frusti van zo te zien :rolleyes: :rolleyes:
--dat er een ratio op een ftp zit, is op zich geen wonder (is ;_0 afentoe maja)
ik heb altijd al zoiets gehad van "share your wealth" |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|