return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?

hamburgerboefje
Een van de voornaamste redenen dat ik op deze site ga kijken is omdat hier handige tips voorbijkomen over trance nummers. Als er iemand, maakt me geen fuk uit wie, aan goede titels kan helpen van nieuwe of oude trance nummers ben ik allang blij. Zit er ook nog een Ftp'tje bij wordt ik nog blijer. Ik zie niet in wat hier fout aan is. Het is toch alleen maar relaxed als je makkelijk aan veel GOEDE muziek komt.Dus ik ben voor het sharen. O ja ik moest wel heel hard lachen toen ik las dat sommige mensen het patsers noemden :conf: Voor die mensen die dat vinden heb ik 3 woorden......GET A LIFE.......
Blik
quote:
Originally posted by Donna

En dan komt zo'n gast als Blik op irc ff die isos beggen,hij krijgt m en is weer vertrokken,nouwww dan ben je lekker bezig zeg,NERDISCH en niks dan dat!

ach ja, ik kan toch niks goed doen in jou ogen.... kan me dus ook vrij weinig schelen wat je er van vind. Op IRC zitten allemaal mensen die aan alles kunnen komen en ook alles kunnen versturen zonder problemen, als ik het niet had gekregen dan was dat ook niet erg geweest. En de reden waarom ik zo snel weg was was omdat er meer mensen hier in huis wonen en die hebben de computer ook af en toe nodig, volgende keer zal ik speciaal voor jou wel wat langer blijven hangen....:rolleyes:

ik vind trouwens dat je het zelf mag weten of je iets wilt sharen, als je het doet is het leuk, maar ga er gewoon niet om vragen in het forum. Verder vind ik dat de releases thread gewoon moet blijven, is gewoon heel erg handig voor de mensen die er niet zo 1-2-3 bij kunnen komen.
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
Als moderator kan je hier vaak echt helemaal niets goed doen :(

wen er maar aan....
Cosmic Guy
Beseffen jullie eigenlijk wel in wat voor luxe positie iedereen hier zit? Ik bedoel, iedereen heeft wel AG (en zo niet, dat begrijp ik niet), dus iedereen kan (op den duur) wel aan alle mp3's komen die hij /zij graag wil. Het hele idee achter Audio Galaxy is: Delen . Dat is de basis, als niemand dat meer doet is AG ten dode opgeschreven. En het ligt aan jezelf of je alle nieuwste mp3's wilt delen of niet. Ik zit daar niet mee, ik vind het juist wel leuk als er wat ge-upped wordt bij mij. Hee, mensen met dezelfde smaak, denk ik dan. Het is geven en nemen (al neem ik een beetje meer dan ik geef aan mijn satelite status te zien:haha: ).

Ik bedoel: wat heb je eraan om alle nieuwe mp3's voor jezelf te houden?

Enough said
SnuggLe
quote:
Originally posted by Trunks
laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?

Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.

Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..

voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he ;)

Grz Trunks... ;)

Hey Trunks, oke, het aanbieden van je excuses is goed. Apology excepted. Maar let er in de toekomst op voordat je mensen (moderators) zeik-pm's gaat sturen. Die tweede die je me stuurde was dus ook NERGENS voor nodig, en dan een half uur daarna je excuses aanbieden. Denk na....Dit soort gedrag wordt hier niet getolereerd. Je excuses aanbieden: oke! Normaal praten: oke! Maar 2x een pm sturen vol met gezeur/gescheld.... nee!

Greetz,
SnuggLe

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Ik bedoel: wat heb je eraan om alle nieuwe mp3's voor jezelf te houden?

Enough said

Cosmic guy, zie mijn post eerder over "punten van het sharen", die vijf punten die ik gaf... Tis niet zo makkelijk.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland