return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Mp3 sharing / Ftp's etc....wat is jullie mening?

Eye-Riz
geen flame, wel een opmerking ;) :
Niets is onvervangbaar. Er zal hooguit een schaarste komen (zie drugswereld), maar daaarna komen er vanzelf mensen met kennis en contacten en de wil om het te doen...
Eye-Riz
quote:
Originally posted by total woot

Niet om t een of t ander, maar ik denk dat de gemiddelde top 40 luisteraar dit forum ook een scene vind.

Of we gaan statuten schrijven en regeltjes verzinnen, zodat we onszelf de trance-verslaafden-vereniging kunnen noemen :D:D:D

en? is het een scene? nee toch? het is toch een boel lucht? en niet zo close en scenerig als dat doet denken bij dat woord?
als dit een scene zou zijn zou ik hier niet zitten, heb echt een schijthekel aan scenes en de hielenlikkerij eromheen.
Miss Proximus
en vooral de drukdoenerij dat als een bepaalde scene opgerold wordt dat er dan geen leven meer mogelijk is :stongue: :stongue:
Trunks
laat maar, ik had het dus blijkbaar bij het foute eind... Ik wilde alleen een beetje helpen en zo de boel een beetje levendig houden hiero, blijkbaar mag en kan het niet zo. Kijk het kan mij niet zoveel schelen want ik kom er toch wel aan. En zoals ik kan iedereen er aan komen. Er worden elke dag duizenden (letterlijk) ip's gepubliceert die getagged zijn en vol geduwd met trance films etc etc dus ja...??? je kunt wel zeggen: "het zal je maar overkomen getagged worden" maareh daar zijn gehele teams etc voor dus ^^ en elke internet provider heeft de regel ::: je mag geen eigen server runnen dus het is allemaal illegaal. iedereen downd dus van illegaal pubs af. sharen over netwerken mag eigenlijk ook niet dus alle universiteit studenten... Er worden op miljoenen pagina's ip's gepubliseert met ratio's etc en dan kan er hier niet 1tje bekend worden gemaakt die wel werkt en goed ook, nieuw en running ?

Er is weer een hoop gedoe en ik ben daar beetje de aanleiding van, dus sorry, ook de pm naar de moderator was niet zo slim maar ja van deze kant af, je wilt helpen en je thread wordt geclosed... alles voor niets... is toch ook balen niet. Maar ok mijn excuses voor de pm snuggle. ook petrus.

Ik zal voortaan mn mond weer houden af toe eens wat lezen en het downen maar weer voor mezelf houden, wie de pub wil die dus getagged was, met TTF 20 etc etc nieuwe albums stuurt maar ff een pm, doe ik het wel zo, belooft is belooft dus ja..

voor de rest jongens veel plezier met de scene, vakantie, muziek, feesten, werk, vrouwen, kinderen, want dat draait ook nog he ;)

Grz Trunks... ;)
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus
en vooral de drukdoenerij dat als een bepaalde scene opgerold wordt dat er dan geen leven meer mogelijk is :stongue: :stongue:

Wat is dat nou weer voor domme opmerking?!?!
Als de grote groepen uit de mp3-scene allemaal worden opgerold staan er heus niet van de ene op de andere dag mensen op van....oh dat doen wij wel ff, mag wel een beetje meer respect hebben voor die gasten.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland