return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 
eigen gemaakte mix!! mening aub!

junis
Hey ppl!!

Moet even zeggen dat ik nu alweer een poosje op dit forum rondwandel maar dat ik zelf tot nu toe amper heb gepost. Sinds dat ik de TA site heb ontdekt merk ik dat er geen dag voorbij gaat zonder dat ik hier een kijkje heb genomen! De TA site, en vooral de forum, is geweldig!!!:tongue3 Zal vaker proberen deel te nemen aan dit forum! (Hoewel ik lang nog niet zoveel verstand heb van trance als jullie...):mad:

Ik zat vanmiddag wat te kloten met atomixmp3 tot ik het idee kreeg om een mix van me te posten!! Zouden jullie mij kunnen vertellen of er enig kwaliteit in deze mix zit?? (Ik heb totaal geen ervaring met mixen, puur en alleen van atomixmp3!) Hoop eigenlijk dat ik al een beetje de feeling te pakken heb.....

Ben benieuwd!! :toothless

Groeten: JUNIS

DOWNLOAD
Cosmic Guy
Ik zal hem downloaden. Je hoort nog van me:tongue3

Wat voor stijl is het trouwens?
junis
Denk dat het in de categorie hardtrance in te delen is. Ik zou het om eerlijk te zijn niet zeker weten, beetje van alles wat! :crazy:

Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden! :nervous:
Cosmic Guy
Ben hem nu aan het luisteren.

Ik maak ook mixen met Atomixmp3, dus das wel grappig. Ik vind het een erg handig programma (en goedkoop!).

1-->2 goede overgang (alleen een beetje oud liedje...)
2-->3 prima (hoe heet dat liedje eigenlijk? wel cool)
3-->4 oke
4-->5 oke (vind het alleen een slechte track)
5-->6 op naar de hardtsyle
6-->7 de minste tot nu toe (en: 'hard for me to say im sorry':whip: )
7-->8 wel lekker, classic
8-->9 goed.

Over het algemeen wel een goede mix, maar er zitten weinig nieuwe nummers in.

CU
junis
Hey thanks voor de mening!!

haha, ja niet alle tracks zijn van vandaag... Heb gewoon nummertjes uitgezocht waarvan ik dacht dat ze wel in de mix paste! (En die ik goed vind uiteraard!)

Beschouw het dan ook niet als een professionele mix ofzo, want dat is het niet!! Gewoon 4 fun!

Atomixmp3 rules! Er is geen ander proggie die zo gemakkelijk is als deze! (Heb in deze mix geen hoofdtelefoon gebruikt.. puur op de tast!)

Ja, oke.... hard to say i'm sorry.... mee eens dat dat commerciele troep is, maar het paste wel in de mix! (Of niet?)

Zal weleens wat meer tijd eraan besteden!!

Meer meningen zijn welkom!

JUNIS

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland