return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 
ISOS3 Release party line-up

New Wave
[QUOTE]Originally posted by tijs08

Maar waar ik echt naar benieuwd ben is of 'het rode mannetje' :p -> PartyHardy! die Merry nog heeft kunnen dekken :p .... ales beter dan zoon snorfiets zullen we maar zeggen he !! :D
[/qoute]

Zat hij weer achter de vrouwen aan :p echt een rokkejager.....maarja, de vorige keren toen was het hem ook NET niet gelukt :D
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Zat hij weer achter de vrouwen aan :p echt een rokkejager.....maarja, de vorige keren toen was het hem ook NET niet gelukt :D

whehe.. Maar MARY was wel heeeel onbereikbaar hehe mooi was dat :)
DjSuez
quote:
whehe.. Maar MARY was wel heeeel onbereikbaar hehe mooi was dat

haha, ja, en Optimus die zich ff stond te vermaken met zen onzichtbare holmaat die uit de muur kwam in t metrostation:D :D
tijs08
quote:
Originally posted by MaGik54
Ja Opti heeft je aan je shirt getrokken om ff kennis te maken. En je had het niet helemaal in de gaten met wie je nou aan het praten was . Ik vroeg nog aan je of je het nog gelukt was met je posters Toen had je een helder moment en je zei dat dat nog gelukt was

Aaaah! man daar baal ik van! Ik weet nu nog niet wie je precies bent, want ik geloof dat alle aanwezige TAs wel 3x wat over die posters aan me hebben gevraagd :D! Gelukkig heb ik het op dat moment dan wel totaal naar mijn zin. En moet zeggen dat ik me gelukkig bijna alles kan hernneren, want dat zou wel zonde zijn he!

quote:
Originally posted by DjSuez

haha, ja, en Optimus die zich ff stond te vermaken met zen onzichtbare holmaat die uit de muur kwam in t metrostation:D :D

Hahaha LOL!! ja da was een mooie opmerking!
Heb me zeker ook wel vermaakt op de terug weg jongens!! :D :D en bij thuiskomst nog ff half uurtje 'de Snorkels' zitten kijken.... :p :p
MaGiK54
quote:
Originally posted by tijs08
Aaaah! man daar baal ik van! Ik weet nu nog niet wie je precies bent, want ik geloof dat alle aanwezige TAs wel 3x wat over die posters aan me hebben gevraagd :D! Gelukkig heb ik het op dat moment dan wel totaal naar mijn zin. En moet zeggen dat ik me gelukkig bijna alles kan hernneren, want dat zou wel zonde zijn he!

Maakt niks uit man, volgende keer beter. Ik vroeg nog of je het naar je zin had en daar zoals je zelf net zei gaf je een positief antwoord op en daar draait alles om toch :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland