|
|
| Shadow |
| o nu zie ik het. Jullie kunnen mijn laatste hele domme reply vergeten. Zie nu pas de nummertjes boven een topic haha. Sorry, maar ben net nieuwe hier. Zal niet meer gebeuren |
|
|
| Shadow |
| quote: | Originally posted by Jappio
Lethal Industry :rolleyes: :D |
nee, die kende ik al haha. Nog meer suggesties? |
|
|
| tijs08 |
dit was echt weer een TOP feest
helemaal te gek! Super sfeertje! veete choonzzz (DUH!) En cool met alle TAs gestampt! En me weer lekker misdragen ==--> Optimus .. als je ooit nog een poster wilt ;) :) :p
| quote: |
Originally posted by Jappio
en we kwamen gelijk al de partycrew van ta tegen: Optimus, Partyhardy & Tijs. Leuk om elkaar weer tegen te komen en we hebben verder de hele avond staan stampen met elkaar!
|
Was zeker Gezellig!! Verheug me al op Decibel.. dat word ook weer heerlijk stampen met zijn allen!! Vette party-crew trouwens Jap
Originally posted by Bouma-Bros
Geslaagd avondje! Vooral de sfeer was top! Bijna Dutch Dimension waardig Iedereen had er echt zin in, beetje druk en warm alleen maar dat zijn we nu wel gewend als Tiesto draait....
Jammer dat Tijs maar 2,5 uur kon draaien i.p.v. 4 uur. Hij zat gewoon helemaal stuk. Maar das eigenlijk wel logisch als je nagaat dat ie in de afgelopen 6 dagen heeft moeten draaien in Zwitserland, Canada, Mallorca, Ibiza en dan weer NL....
Ook top om Tijs08 en Partyhardy weer es te zien. Was gezellig gasten!
Greetz, Sido
|
Zekers!! Was idd een ERG VET feest!! Stukken beter dan de solo... hoewel hij toen langer draaide, vond ik nu de sfeer beter, (minder druk!)
en moet zeggen dat ik Montana & Le Blanc echt BRUUT vond draaien allebei! Ik snapte er niks van dat Tiesto zo kort draaide.. hij was al een half uur te laat (niet van hem gewend). maar als ik dit zo hoor snap ik het wel! Eigenlijk toch best matig.. dat hij dit doet tegenover zijn EIGEN publiek, en waarom niet op Ibiza ofzo. Trouwens.... ga nu gelijk beginnen met sparen :D want dat Engeland lijkt me echt onwijs gaaf om eens mee te maken. Klonk echt heeel vet die verhalen Sido! Zou cool zijn als er dan ook een aantal fijne TA-vriendjes mee gaan
Originally posted by DjSuez
Ik vond het echt vet met de TA'ers, echt gelachen met mensen die ik gewoon nog nooit had gezien (sommige dan);
|
Helemaal mee eens! vond het echt tof.. dat we nu echt als groep bij elkaar bleven.. meestal is iedereen na de meeting gelijk weer pleite.. op een paar na dan..
Originally posted by MaGiK54
Na een kwartier of wat weer terug naar Tiesto met Optimus, waar we Tijs08 tegenkwamen.
|
Oja?? heb ik jou gezien?? moet zeggen dat ik niet helemaal helder was.. en heb zoveel mensen ontmoet.. maar fris mijn korte geheugen weer ff op zou ik zeggen :p!
Originally posted by Jappio
Helaas waren bij de garderobe de jassen van tijs & three o three weg, dus het duurde allemaal wat langer dan verwacht. Toen weer met de metro teruggegaan wat wel weer supergezellig was, (die saltopalen rulen ) en ne een xtje overgestapt te zijn
|
Ja dat was inderaad wel ff klote! gelukkig had ik het niet koud en kon D Jappioos jasje lenen.. er zat bij het hyper-ventje :p toch nog genoeg bloed in zijn alcohol.. uhhh Ja! :D
Moet maandag nog ff naar hun kantoor bellen. misschien dat ze nog terug zijn gebrqcht ofzo.. en hopelijk krijgen we een schadevergoeding. Want het zou toch wel heel triest zijn om voor een service waar je nog voor betaald ook, en ZOOO simpel is, je jas gewoon kwijt bent!
Maar waar ik echt naar benieuwd ben is of 'het rode mannetje' :p -> PartyHardy! die Merry nog heeft kunnen dekken :p .... ales beter dan zoon snorfiets zullen we maar zeggen he !! :D
duzz Optimus??
ME/ zit enorm te balen..
ME/ kijkt op party-kalender ..... pffff wat een enorm groot gat :(
oja en Shadow!
waar ik allemaal op los ging:
Dreamcatcher - I Dont Wanna Loose My Way (Magik Muzik Remix)
Energy 52 - Cafe Del Mar (John '00' Fleming remix??)
DJ Tiesto - In My Memory (V-One Remix)
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Remix)
Mass Effect - Plasma
Dariush - Ira (vin ik wat minder dit nummer)
Frank Biazzi - Turbulence !!!!!!!
Umek - Gatex (volgens mij draaide Le Blanc deze ook, maar dan een remix.. misschien uit de blackhole stal?'
Hoop dat er snel een vervolg op dit feestje komt! Want zoals al meerdere mensen hebben gezegt: dit kwam in de burt van DD =-> en dat zegt een hooop! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by tijs08
Oja?? heb ik jou gezien?? moet zeggen dat ik niet helemaal helder was.. en heb zoveel mensen ontmoet.. maar fris mijn korte geheugen weer ff op zou ik zeggen :p!
|
Ja Opti heeft je aan je shirt getrokken om ff kennis te maken. En je had het niet helemaal in de gaten met wie je nou aan het praten was :eyespop:. Ik vroeg nog aan je of je het nog gelukt was met je posters :D Toen had je een helder moment en je zei dat dat nog gelukt was :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by tijs08
Ik snapte er niks van dat Tiesto zo kort draaide.. hij was al een half uur te laat (niet van hem gewend). |
Hij moest eerst in Salou draaien, toen op Mallorca en toen nog eens op Ibiza.....en daarna, weer terug naar Now & Wow....dan mag je toch wel een beetje moe zijn.....verrot denk ik dat ie was |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|