return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 
ISOS3 Release party line-up

Jappio
hier ff wat langer partyreportjuh:

Was echt een superavond, begon om 22.00 bij metro station hoogvliet..

[tussenmodus] pff maak m morgen wel af.. ben verr8 :( [/tussenmodus]
Bouma-Bros
Geslaagd avondje! Vooral de sfeer was top! Bijna Dutch Dimension waardig :D Iedereen had er echt zin in, beetje druk en warm alleen maar dat zijn we nu wel gewend als Tiesto draait.... :rolleyes:

Jammer dat Tijs maar 2,5 uur kon draaien i.p.v. 4 uur. Hij zat gewoon helemaal stuk. Maar das eigenlijk wel logisch als je nagaat dat ie in de afgelopen 6 dagen heeft moeten draaien in Zwitserland, Canada, Mallorca, Ibiza en dan weer NL....

Ook top om Tijs08 en Partyhardy weer es te zien. Was gezellig gasten!

Greetz, Sido
DjSuez
WOOW!! wat een feestje was dat weer!

Bijna Dutch Dimensions waardig idd, alleen door die kortere set kwam hij er toch net niet aan...

Ik vond het echt vet met de TA'ers, echt gelachen met mensen die ik gewoon nog nooit had gezien (sommige dan);

[clichemode]Music brings people together[/clichemode]

zullen we maar zeggen:p

Het was top!!

Greetz
pivot
zoo00oo....k ben ook eindelijk weer wakker

was echt super avond....
hele avond lekre muziek...werd goed gedraaid(Y)
en was natuurlijk ook weer super gezellig met alle TA'ers
alleen jammer dat tiesto idd wat korter draaide.maar montana maakte veel goed:)

greetzZzZ
MaGiK54
Wie o wie draaide na Tiesto, die gozer was zwaar goed aan het beuken, ala Cox style. Zat er helemaal doorheen op een gegeven moment, maar hij maakte me weer helemaal wakker :D

Verders Funkerman was een aardig begin, maar niet helemaal mijn stijl. Toen natuurlijk Tiesto die weer alle remmen los gooide :D. Op een gegeven moment was ik zoals altijd iedereen kwijt, ging ik maar ff in de andere zaal kijken en daar stond Opti in zijn eentje voor de dj-loge te beuken. Montana begon net met draaien en wat ik ervan gehoord heb was errug goed. Na een kwartier of wat weer terug naar Tiesto met Optimus, waar we Tijs08 tegenkwamen.

Toen maar weer me vrienden opgezocht en die lagen voor dood op een bank. Tot onze verbazing werd de muziek harder qua stijl en we vroegen ons af waar Tiesto mee bezig was. We gingen maar ff kijken of Tiesto er nog stond, tot onze teleurstelling was hij weg. Maar die teleurstelling duurde bij mij althans errug kort, omdat er zwaar hard gebeukt werd, met de minuut werd de muziek beter en beter.

Nou al met al een superavond gehad.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland