|
|
| DjSuez |
| quote: | | Cool, deze mail kreeg ik net binnen 2 x tiesto in 2 weken volgens mij ben ik dan wel aardig bevoorrecht whehe |
zkrs...we the men!!!:D :D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | kan eindelijk die achterlijke poster weg uit mijn kamer... ga er 3 jatten.. misschien meer als er hier nog interresse word getoond |
zkrs! ik wil dr ook wel een:toothless , en ik zou een steeksleutel nr 13 meenemen, daar zit al dat spul mee vast...:p
Greetz |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DjSuez
zkrs! ik wil dr ook wel een:toothless , en ik zou een steeksleutel nr 13 meenemen, daar zit al dat spul mee vast...:p
Greetz |
Kzal mijn uiterste best doen :D
Ben me nu aan het schminken in camouflage kleuren :) dus dat moet goed komen....
Ik kan echter niks beloven want om de 1 of andere VAGE reden hebben ze al die dingen neergezet op plekken die nogal opvallen! :p Heb nu een plekje gevonden waar het te doen valt.. alleen zit daar wel het politieburo om de hoek :whip:
O en DjSuez.. heb ff gezocht maar bij mij staan er geen nummers op die sleutels :D
*fingers crossed* |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tijs08
Kzal mijn uiterste best doen :D
|
Jack in the Box!!!! :D :D :D
Heb net samen met een handlanger :D in hartje centrum van R'dam dus ff 3 van die posters gejat... was best moeilijk aangezien eht behoorlijk druk was.. met verkeer en wandelaars :p. Moest eerst hele bouten eruit schroeven voordat ze dus me te nemen waren. Maar tis ons toch gelukt!! Ze zijn echt VET, en ook ERG groot!! Maar we hebben er dus 3 --> we waren met zijn 2en = 1 over! en die is voor de gelukkige: Optimus :D (sorry DjSuez (& PH), we hebben nog meer rondjes centrum gereden.. :D op zoek naar meerdere posters, maar deze stonden allemaal TE centraal (vaag toch :p) en was er dus geen mogelijkheid ze me te nemen.
woeeeeiiiiiiiii!! heb er nog nog veel meer zin in.. en kreeg er ook een lekkere andrenaline kik van :D |
|
|
| Optimus |
top man!
xie je morgen!:) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|