|
|
| fruktsoppa |
hej, en polare till mig tog körkortet två veckor sen. men han har ingen soft bil musik som man kan köra fort till samt glida i stan o stila.. ;)
ge ditt absolute tips på låt/låtar som du älskar när du kör bil/snabbt..
lite aggressiva och tuffa o låtar o "snabba" sköna låtar uppskattas! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ha ha det där e min vardag... kör bil mycket varje dag så det har blivit en del pumpa musik.
Om man nu skiter i att det är rätt pinsamt med att spela hög musik så alla hör när man kör i stan... brudar tänder inte på sånt ;)
Jag gillar att lira allt möjligt i min bil eftersom den låter så bra, allt blir bra då.
Om man nu enbart ska spela trance...
Glidar musik kan ju vara lägre bpm och lite mer lugnare trance...
Att köra nån riktigt fet build-up med en riktigt tung trance låt typ uplifting är det absolut bästa och skönaste när man ska accelerera fort iväg... lite av en kick... upp fort som fan och spela skit högt med intensiv trance eller nåt hårt proggit :eyespop:
Sen har man ju kört fylle taxi åt polarna ett par ggr och tyvär så gillar 99% av mina polare inte min (vår) underbara musik... Det händer att dom blir skit jobbiga och ska hålla på å va pinsamma i trafiken/city, då drar man bara på med hög volym så dom blir snälla och ber om att man ska sänka...
Avslutingsvis... första låten i första bilen med första riktiga stereon för mig var Prodigy - Jerico...
 |
|
|
| Jre |
Denna är grym om man har lite "tryck" i bilen!
Jonah - Shhh..Listen Be Quiet
Första gången jag hörde denna var när den tjejen Linda eller vad
hon hette som var med i senaste baren åmade sig som fan på scen
på Custom Motorshow Elmia Jkpg :)
/ jre |
|
|
| Beamish |
ahh Jonah, en gammal goding från 2000
en annan personlig favorit i bilen hos mig e Energy 52 - Cafe Del Mar |
|
|
| Xplorer76 |
| En låt som funkar e Ayla - Ayla part 2 |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden
|