return to tranceaddict
Pages: [1] 2 
Eng - Swe (Å fortsatta äventyr)

doter
Hoppas ni alla satt å kolla på matchen tidigare idag! ;)

Sverige sög ju i 1a halvlek men bättrade sig å lirade stundtals, om inte hela 2a halvlek ut England! Tycker vi var värda å vinna m 2-1!

Så hur tror ni d går i resten av gruppspelet å vem tror ni vinner hela skiten?

Ja tror på Argentina som vinnare å Sverige typ utslagna i kvarten lr nåt...

Satsa emot :P
King of Clubs
Uppryck i andra som sagt. Tror Sverige möjligtvis kan gå vidare från gruppen, men inte längre än åttondelen.

Håller också Argentina som favorit.
SteveTranz4ever
Såg också matchen såklart... :gsmile:
Argentina kommer helt klart vinna gruppen, skulle inte förvåna mig om dom även vann hela skiten...

Som sagt så sög det första halvlek men jag tycker nog vi var värda ett till mål, jag är ju ändå Svensk :D Har ju tillochmed köpt en skit snygg match tröjja...

Fan va vi skrek när Svenska laget reducera till 1-1.... Såg ni minen på Svennis... den var så skön att se (bara för att vara lite skade glad :) )

C-ya...
Ravesquad
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Fan va vi skrek när Svenska laget reducera till 1-1....

Så jäkla underbart... Jag tror vi tar Nigeria o förlorar mot Argentina och förlorar mot Frankrike i åttondelsfinal.
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad

Så jäkla underbart... Jag tror vi tar Nigeria o förlorar mot Argentina och förlorar mot Frankrike i åttondelsfinal.

inte säkert att frankrike vinner sin grupp... och jag antar att de flesta av oss inte tror att sverige vinner sin... i så fall kommer ju inte sverige och frankrike att mötas i åttondelsfinal...

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden