|
|
|
Wat is er mis met Jean??
Jean mag van mij op elke party aanwezig zijn. |
|
|
|
Nee jean wil ik ik ook niet op SENSATION...ik wil voor mijn 100 piek goeie DJ's paul van dyk,sven vath,oakenfold etc...
Kijk de verwachting rond de 2e sensation zijn weer erg hoog dus stel je gewoon maar in dat het wat minder word dan valt het achteraf altijd mee...en natuurlijk als het wel TOp is dan is helemaal te gek :)
INnercity 3 een goed feest???nou sorry hoor maar dat vond ik toch een enorm domper hoor...viel me erg erg tegen :( echt 100 piek te veel voor dat feest |
|
|
|
| Nu overdrijf je een beetje...ok Innercity 3 haalde het bij lange na niet bij inner 1&2....maar ondanks dat ik in een bad trip daar heb rondgelopen heb ik me nog redelijk vermaakt...PVD & Jean waren geweldig. |
|
|
|
| IK vond innercity 3 echt gewoon KUT!!! ik was blijkbaar niet de enige die dat vond hoor...Okay PAUL VAN DYK,SPEEDY J draaide zeker relaxt maar ik vond het gewoon echt niet de moeite waard. |
|
|
|
| Akira, ik ben t met je eens; IC3 was echt KUT! Wat heb ik lopen balen dat ik op de trein moest wachten! Alleen PvD en Billy Nasty vond ik te gek, maar inderdaad die +/- 100 gulden was echt teveel! |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|