|
|
| kolkiewolkie |
vooruit dan, ik zal hier ook maar weer eens een weekend uit het leven van de heer kolkman beschrijven...
vrijdagavond thuis gezeten.. weinig bijzonders gedaan.. beetje internetten... beetje tv kijken.. was nog een aardige film op geloof ik...
zaterdagavond... tsja.. ik denk, ik doe weer eens iets TOTAAL anders:)
en dus ben ik naar een zwaar metaalfeest oftewel heavy metalfeest geweest :p :p :p
wat een RARE types lopen daar rond zeg...:D :D :D veeeeeeeel lang haar, nog meer piercings enzo.. dikke lol
en bij vlagen toch een GEBEUK..echt LOL is dat.. iedereen loopt dan als gekken door mekaar heen een beetje op mekaar inbeukend en het is nog legaal ook :stongue:
maar op 1 of andere manier hebben zulke feestjes altijd de nare neiging heel vroeg te beginnen (19.30:eyes: ) en helemaal vroeg te eindigen (0.00).
maarja, twas in Ede, en we moesten nog iemand anders ergens thuisbrengen, dus uiteindelijk lag ik er om 3.00 (voor mij doen, zekers in vergelijking met voorgaande weken) onwijs vroeg.
volgende morgen er weer belachelijk vroeg uit (8.00!!)... later op de dag nog verjaardag van mams gehad...
twas dus een beetje anders dan anders weekend :)
l8er
EDIT: ga NOOIT voor chickies naar een zwaar metaalfeest... moet je echt een vergrootglas meenemen want de meesten zijn niet echt dat je zegt cute/hot... |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Optimus
dr Zijn er 14 van... zoek maar uit:D:D:D |
F... 14!?!? :eyes:
In een optimistische bui dacht ik nog ik download er wel een paar tot ik de juiste tegenkom... lama dat gaat niet werken...
Thnx anyway :p |
|
|
| New Wave |
-post gelopen
-karten
-lasergamen
-zuipen
zondag
- ajax - feyenoord
naar me bed....
massah |
|
|
| Dj Lex |
Vrijdagavond naar de bios geweest. Vrouwtje netjes thuis gebracht. Half 2 op me nest.
Half 9 er weer uit. Vroeg tennissen. Heel leuk. 's avonds saai avondje film kijken. Swordfish. Viel een beetje tegen.
Zondag huiswerk gemacht. Heel leuk weer en 's avonds nog ff bij dat meisje langs geweest.
Saai weekend dus ook voor mij |
|
|
| Trunks |
vrijdag avond naar de kroeg, nieuw meidje ontmoet was erg gezellig.. hehe. Zaterdag gevoetbalt in het eerste van gazelle nieuwland en gewonnen met 3-0 (2e goal was van mij heheh ;) ) s'avonds filpmje gekeken met die meid weer dus was ook wel weer ok te doen... zondag met een aantal vrienden thuis biertjes gedronken en filmpje gehuurd. en dat was het weer zon beetje..
Grz Trunks.. ;) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|