return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 [49] 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Wat hebben we dit weekend gedaan??

Blik
Eerst naar de film geweest met o.a. WVG ADK en wat andere vrienden, waren naar Evolution geweest, was best wel lachen film, zaten echt droge stukken in.

Daarna zijn we maar weer eens naar mijn (stam)kroeg geweest, de Gompie dus......het leek wel golden oldies night, DJ Paul Elstak en Scooter werd grijs gedraaid, wat normaal dus eigenlijk niet zo is....naja, nog wel redelijk plezier gehad, maar niet echt een supertoffe avond gehad ofzo
New Wave
Gewerkt in de klaveet...........die avond had een of andere kutboer een kop van een kip in een asbak gelegd.......zieke geest.......en ik mocht het weer opruimen........
Heb een meid achter me aan gehad.....rond 13/14 jaar.......RAMP, Akira, ik kom jouw om hulp vragen kerel........

LATA
M_Peror
Dit weekend m'n standaard zaterdagavond in DB verruild voor Eindhoven. Half uur rondgecrosst voor een fokking parkeerplek want ze hadden m'n vaste stekkie afgesloten (balen). Avondje doorgebracht in de Miller want afgesproken met mensen die we van vakantie kennen.
Niet echt een trance-tent maar er werd toch aardig wat goeie trance gedraaid dus heb een hartstikke toffe avond gehad. Alleen DJ moet nog ff oefenen met mixen verslikte zich een paar keer lelijk maar misschien hattie gewoon een slechte avond... ik niet in ieder geval :eyes:

Ga nu wat slaap inhalen want lag er na vijf in en om half acht weer eruit (zucht)
Blik
quote:
Originally posted by M_Peror
Dit weekend m'n standaard zaterdagavond in DB verruild voor Eindhoven. Half uur rondgecrosst voor een fokking parkeerplek want ze hadden m'n vaste stekkie afgesloten (balen). Avondje doorgebracht in de Miller want afgesproken met mensen die we van vakantie kennen.
Niet echt een trance-tent maar er werd toch aardig wat goeie trance gedraaid dus heb een hartstikke toffe avond gehad. Alleen DJ moet nog ff oefenen met mixen verslikte zich een paar keer lelijk maar misschien hattie gewoon een slechte avond... ik niet in ieder geval :eyes:

Ga nu wat slaap inhalen want lag er na vijf in en om half acht weer eruit (zucht)

hey M-Peror, waar ga jij altijd uit in Den Bosch?? (want dat is Duketown voor de mensen die dat niet wisten)
M_Peror
Meestal Hof van Holland en dan door naar de Kings. Soms Jeronimus of Carrousel en jaja, ik kom ook wel eens in de Gompie (maar dat is al weer ff geleden).

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland