|
|
|
Moogwai, de Time Out is inderdaad geen pretje op zaterdagavonden. Bovendien kan ik over iedereen heen kijken in het weekend, dus dat is ook niet echt cool.
Afgelopen zaterdag ben ik lekker naar 'de tapperie' geweest. Een van de vele kleine maar gezellige kroegen in Venlo. Daar hebben we de hele avond pitchers gedronken, dus ik had een flink stuk in mijn kraag toen ik naar huis probeerde te fietsen. De Dj daar is een vriend van me en hoewel er normaal niet veel trance gedraaid word heb ik hem zover gekregen toch wat leuke nummers door de boxen te pompen. Het is dan wel de wat commercielere trance (delerium, safri duo, the moon, barthezz, potatoheads etc.) maar het is beter dan de backstreet boys dacht ik zo. |
|
|
|
| ik was bij gielen in berlikum dit weekend was errug gezellig heb nog ff met em gesproken, vond het zelf ook een geslaagde avond. |
|
|
|
| was dit weekend in STARLIGHT en het viel erg erg tegen...DJ Promiss draaide het eerste uurtje echt zwaar KUT maar later werd het wel beter...Maar ja het is niet altijd een groot feest :) |
|
|
|
| quote: | Originally posted by basvh
ik kom ook weleens in de gompie vooral op vrijdag middag en soms op zaterdag is wel gezellig daar, (zeker als je veel mensen daar kent)
dit weekend ben ik zelf naar de ster in nieuwkuijk geweest, zoals altijd weer lekkere techno, veel bier en mooie vrouwen |
waar kom je dan vandaan??? Kom je uit Den Bosch |
|
|
|
Dat willen jullie niet weten,ik ben naar de locale discotheek geweest hier in nunspeet(de joy) en was
binnen 1 uur weer vertrokken |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|