|
|
|
| quote: | Originally posted by M5
Owja ...enne Akira...(offe laat ik je maar bij je voornaam aanspreken wat iedereen tegenwoordig doet op dit forum :D)
:D :D
|
Goh, beginnen we elkaar te kennen ofzo!!!???
Greetz,
Robert (a.k.a: Robvef (duh)) |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Robvef
Greetz,
nah ja dat niet echt, maare in die users info bij icq staat meestal wel een hoop vermeld !! ;)
zoals bv leeftijden enzo ...HAHA !! ik zie dat het er bij jason niet meer instaat ...misschien wordt ie wel heel binnenkort 21 ofzo ??? |
|
|
|
| quote: | Originally posted by Robvef
Greetz,
ja ik denk het wel :D...het word steeds meer een gezellige boel hier en aangezien we vaak in dezelfde discotheek zijn zal een meeting ooit wel es op zijn plaats komen :)
jij hebt zelfs bij mij op school gezeten ;) |
|
|
|
okay okay dit weekend eigenlijk weinig bijzonder dingen gedaan.Vrijdag eerst op een recreatie gebied gelegen maar ja aangezien het niet erg druk was waren er ook weinig mooie dingen om naar te kijken ;)
daarna naar hilversum geweest bij een of ander concert waar het echt geen ene KLOOT aan was...toen maar weer snel naar mijn eigen woonplaat gereden en hop naar de kroeg waar weer erg veel leuke meisjes waren en die erg lekker waren gekleed aangezien het lekker zomer is :D dat maakte de avond weer helemaal goed.
Zaterdag was er niet veel te doen...ik kon met een stel vrienden mee naar ronald molendijk maar ja aangezien die in een schuur(www.klaveet.cjb.net) ging draaien heb ik me er toch van afgezien.Heb toen maar een beetje bij een vriendin wezen chillen wat ook erg lachen was :D |
|
|
|
Ik ben zaterdag naar het strand toe geweest en dat was zekers wel lekker en er waren ook leuke vrouwtjes dus ik had wel het een en ander te zien. ;)
Die avond ben ik naar Groningen gegaan en ben lekker uit mijn dak gegaan in The Palace. :D:D
Zondag weer naar het strand geweest en toen ben ik verbrand :( en dat vind ik wel iets minder maarja je doet er niks aan. Maar het was wel een relaxed weekend. :)
Mzzls |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|