|
|
| Remofski |
" Above & Beyond was twee jaar geleden voor het laatst in Nederland. Maar Intuition nodigt de mannen van harte uit. Zaterdag 20 september vindt Intuition invites Above & Beyond plaats in The Sand.
Het trio afkomstig uit Londen is uitgenodigd om Intuition Invites spectaculair te maken. Samen met Gareth Emery en de Intuition Deep stage wordt dit een topavond.
Nadat Above & Beyond jarenlang remixen hebben gemaakt voor artiesten als Tiësto en Madonna werd in 2006 hun debuut album ‘Tri-State’ gereleased. Dit album werd vervolgens uitzonderlijk geprezen door de lezers van het meest toonaangevende Dance magazine ter wereld, het Britse DJ Mag. Ook behaalden zij vorig jaar een 6e plek in de top 100 van dit zelfde magazine. Om het succes helemaal compleet te maken wonnen zij tijdens de Winter Music Conference 2008 ook nog de award voor ‘Best Underground Dance Track’ voor de track ‘Home’. Aan succes ontbreekt het deze jongens dus zeker niet.
...De Intuition Deep Stage voorziet ook volop in de muziek behoefte. Ruben de Ronde zal in die area een trance set neerzetten, Fine Taste zal vervolgens met house en tech-house een muzikale brug vormen naar de techno sound van Peter Horrevorts, die dit jaar ook live bij Rock It te bewonderen is.
Met deze topnamen beloofd het een mooie avond in The Sand! "
Line-up:
Above & Beyond
Gareth Emery
Menno de Jong
Ruben de Ronde
FineTaste
Peter Horrevorts
Datum: 20 september 2008
Tijd: 23.00 - 06.00
Voorverkoop €22,5 via:
www.aldaevents.com
www.intuitionevents.com
Primera winkels
Deurverkoop €27,50
Klinkt mij als een vette partij, ik zal er staan. Hun set op Tomorrowland heeft me overtuigd. |
|
|
| Config |
| die prijzen voor intuition events blijven maar stijgen. Vroeger was dat allemaal nog voor 10 euro, nu mag je al bijna 30 euro neertellen ervoor, begint toch al aan te dikken. |
|
|
| Remofski |
| Ik vind 22,5 euro zéér schappelijk voor een topnaam als A&B, zeker met Menno De Jong als voorgerecht erbij. |
|
|
| The_G0dfather |
Vroeger had je Jon 'O bir, Menno, Steve Helstrip en Jonas Steur dacht 'k ook, voor 10 euro ofzo.
Soit, no prob voor mij want Above & Beyound zijn zowat de laatste trance dudes die 'k wil zien |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Soit, no prob voor mij want Above & Beyound zijn zowat de laatste trance dudes die 'k wil zien |
lol :D |
|
|
| Gladius |
| Heb a&b 1 keer op Trance Energy bezig gezien, en toen draaiden ze bijna al hun oude werk, echt genieten. Zou ze nog wel 'ns bezig zien, maar de andere namen op deze lijst ken ik niet. Gareth Emery heb ik al ne keer of 3 gezien, goede dj, maar sta niet meer te springen om hem te zien draaien. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
Zou ze nog wel 'ns bezig zien, maar de andere namen op deze lijst ken ik niet. |
Ruben de Ronde wordt nochtans getipt als de nieuwe Tiësto :eyespop: |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|