return to tranceaddict tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 
Olympische spelen

djcresto
Nog 5 nachtjes slapen en het is zover. De vierjaarlijkse hoogmis voor de sport.

Donderdag spelen de jonge Duivels al tegen Brazilië.
E-motion_error
Yupz elke dag vanaf zaterdag live op Sporza van 3u 's nachts tot 18u. Ik ben net de 2 weken in verlof, wordt geweldig. Wel klote dat ik donderdag nog moet werken maarjah.

Ik hoop toch op enkele Belgische medailles, moet kunnen maar voor hetzelfde geld zijn er geen.
Antony
Dit wil ik toch ook volgen. Het eerste jaar dat ik echt zo naar de spelen uitkijk en alle kwalificaties heb gevolgd enzo. Ik verwacht niveel van de Belgen buiten finaleplaatsen. Maar de spelen gaan zowiezo boeiend worden!
Config
Spelen interesseren mij, integenstelling tot 4 jaar geleden, geen zak meer. Zal af en toe wel eens kijken als er echt niets anders op tv is, maar de kans is redelijk klein dat ik mijn kijkrecord van 4j geleden zal breken :D
E-motion_error
Mijn eerste herinnering aan sport op tv heb ik van de OS '88 in Seoul, sindsdien elke OS zo goed mogelijk proberen volgen. Weet nog hoe ik in '96 's nachts in mijn bed via mijn walkman naar de radio zat te luisteren hoe Michael Johnson de tegenstand verpulverde op de 200 en 400m, of het Amerikaanse Dream Team in het basket. Echt een prachtig evenement toch wel
Devilex
Ge had zeker paar potten binnen toen ge die topictitel aanmaakte? ;)
Jasperovitsj
Ik kijk vooral uit naar de atletieknummers. Er staan een paar historische duels op het programma, zoals Powell vs Bolt vs Gay op de 100 meter en Wariner vs Merrit op de 400 meter (pakt Wariner eindelijk het record van Johnson?), maar de omstandigheden zijn verre van optimaal. Ook de wegrit in wielrennen kan op mijn onverdeelde aandacht rekenen: een halve Tourwaardige bergrit met zelfs een stukje Chinese Muur erin :D
FCB_Fanatic
ik kijk vooral uit naar de prestaties van de Belgische atleten. Daarnaast zal ik vooral het voetbal en basketbaltoernooi volgen. Maar uiteindelijk volk ik de spelen nooit echt enorm op zoals ik dat met een EK of WK voetbal zou doen

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium