return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Feessie in Den Haag

MaGiK54
Ter info is er op 27 juli 2002 een feesie op het Malieveld in Den Haag. Eindelijk krijgt mijn stad ook eens een dance-event van een beetje formaat. Begrijp eigenlijk niet hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om een vergunning te krijgen voor dit feessie, aangezien niks in Den Haag mag. Er zijn genoeg goede plannen, maar ze krijgen nergens toestemming voor van onze vrienden in het gemeentehuis :whip: . In R'dam en A'dam toch iets beter geregeld.

Check: http://www.soundvision.org/2002/

Vooral de progressive en techhouse area ziet er goed uit :D
Optimus
ha, ik was al van plan om te gaan!:)

Line up ziet er wel goed uit en er komen nog meer namen zelfs:)

Hoe duur isset eigenlijk:D:D:D
MaGiK54
Prijs weet ik nog niet, maar kaartverkoop is al begonnen, dus bel morgen wel ff rhytem import op.:D
Optimus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Prijs weet ik nog niet, maar kaartverkoop is al begonnen, dus bel morgen wel ff rhytem import op.:D

Ha! pleur t hier gelijk neer, dan haal ik als ik geld heb zaterdag gelijk kaartjes:)
kolkiewolkie
waarom staat in vredesnaam nergens de prijs? bij ticketbox staat alleen maar dat je kunt reserveren e.d. ... moeten ze dat nog uitrekenen ofzo...

overigens: max graham komt :) :)

ik w8 nog even af...den haag is natuurlijk wel pleuriseind, en al helemaal 2x in 1 maand (pvd)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland