return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Iemand met O2 abonnement?

Optimus
quote:
Originally posted by New Wave

Neu, ze beld mij elke dag effe om een potje phonesex te houwe, Andreas is toch hard aan het werk bij de bank...en ik heb zeeee-en van tijd....voor vrouwen extreem veel zelfs.

ghehee, ze ken ook zuid afrikaanse 0906 nummers bellen ghehehe:D:D:D
TimeportE
wat mijn zus doet die nu een tijd in spanje zit.. ze koopt een spaanse kaart wat veel goedkoper is uiteindelijk.. dus als dat mogelijk is zou ik dat wel doen.. is voor jou en de mensen die jou bellen goedkoper! :)
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE
wat mijn zus doet die nu een tijd in spanje zit.. ze koopt een spaanse kaart wat veel goedkoper is uiteindelijk.. dus als dat mogelijk is zou ik dat wel doen.. is voor jou en de mensen die jou bellen goedkoper! :)

daar zat ik ook aan te denken. Het is dan wel een investering in die kaart+bellen naar NL is wel iets duurder dan met je NL abo die je hebt. Miss Prox, weet je wat je kan doen? Een Dutchtone abo nemen, want dan zit het bellen vanuit het buitebland ook in je belbundel, wat bij anderen niet zo is. BIjv bij Ben zijn de minuten die je elke maand inkoopt alleen voor binnen NL bellen naar NL nummers. Bij Dutchtone zit SMS-en, buitenland bellen etc. ook in jebelbundel, alleen gaat het van je bedrag af zeg maar. Dat lijkt mij het meest verstandige...
Optimus
quote:
Originally posted by TimeportE
is voor jou en de mensen die jou bellen goedkoper! :)

als ik met mijn mobiel naar haar Nl nummer bel terwijl zij in Zaf zit moet zij betalen, ik betaal tot de grens, en vanaf Belgie betaalt zij.

relaxed he?:D:D:D
Miss Proximus
Maar ik snap dat niet zo goed! Je kunt dus gewoon een eind wegbellen voor 30 Euro ofzo? Maar ze noemen geen buitenland tarieven! wie wet kost t bij hun wel 2 euro per minuut dus dan ben ik zo door die 30 euro heen!

Ik heb al even gekeken voor een Zuid-Afrikaanse provider maar dat schiet ook niet op.
T is gewoon fokking bijna 1 euro per minuut!! grrrrr

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland