return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 
Homelands

DjSuez
Hee mannen en vrouwen,

Ik wil erg graag eens naar Homelands in de UK, maar ik zou echt niet weten hoe daar voor een redelijke prijs te komen, de rest staat wel op de internetsite...maar weet iemand iets van reizen ernaartoe?

Alvast bedankt..
franzelare
met de boot is volgens mij het goedkoopste!

in iedergeval goed je snoepjes verstoppen (als dit meeneemt) anders zit je daar nog een hele tijd :D
DjSuez
met de boot is wel een plan ja..alleen duurt de reis wel lang dan...

snoepjes verstoppen is nie echt nodig..i don't do drugs...
kolkiewolkie
dat had je nou een paar maand eerder moeten bedenken... de bouma bros. hebben namelijk zelf zon trip geregeld (met de bus)...

lijkt me zelf ook GEWELDIG om es naar een UKparty te gaan zoals homelands oid... maja... volgend jaar misschien...
Miss Proximus
wie weet is er nog een plekje vrij bij hen in de bus ;)

zo niet dan kun je het goedkoopste reizen via www.eurolines.nl en vliegen is eigenlijk al niet meer te doen nu, omdat je al veel te dicht bij de datum zit..mocht je het er toch voor ove hebben kijk dan ff op www.ryanair.com of www.easyjet.com

als je vanaf londen victoria (met eurolines), london luton (easyjet en ryan) of london stansted (ryan) naar Homelands wil komen kun je een busticket boeken op www.gobycoach.com

het wordt een behoorlijke dure hap op die manier, dus volgende keer kun je je beter wat eerder bedenken dat je die kant op wilt :)

suc6!

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland