return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
François Live @ ID&T

ScuL
Owja!! Die kerel ownt! :D

quote:

Ik schreef:

Allereerst; wat een fantastische set heb je woensdagavond weggezet bij Q-Dance op ID&T radio.

Nou is naar aanleiding van deze set een discussie los gebarsten op het TranceAddict forum.

We hebben een deel van de nummers uit de set kunnen identificeren,

en zouden je hééél dankbaar zijn als je het lijstje zou kunnen aanvullen cq corrigeren..

quote:

DJ François reageert om 20:53

Ik zal ’s even terug luisteren voor je ik laat deze week wel even iets aan je weten

BTW top dat jullie de mix leuk vinden en kom ’s een keer in de zino langs

Greetzzzz

DJ Francois

En om 21:25

01 (00.00) Snatchers - Ghosts
02 (04.29) Retro Junky – Played by the DJ
03 (09.00) Mark Norman - Overkill (orginal mix)
04 (14.20) Essential DJ Team - Bad Boys (Club mix)
05 (18.51) ID weet ik ff niet meer ik heb de mix zelf niet meer beluistert maar daar komen jullie wel achter
06 (22.13) Montini experience – My house is your house 2002
07 (27.00) Darkman - Mindcontroller (unreleased version)
08 (33.19) Walt & Feliz- Endless
09 (37.33) Marcel Woods - De Bom (DJ Francois Remix)
10 (42.00) Energizer - Welcome 2 The Stage
11 (47.13) The Moon - Shake It (CJ Bolland mix)
12 (52.24) House of Fun - Call me and me (DJ Yoeri mix)
hamburgerboefje
Ik heb em inmiddels ook gecheckt en ik moet zeggen dat deze set ongeloofelijk roeleert. De cd's van de zino zijn ook tering goed en uiteraard door mr François gemixt...
raoel
De set is idd zwaar goed, en francois is ook erg gaaf, heeft altijd een toppie platenkeuze.
Heb hem nog niet lie gezien, ben nog niet naar de zino geweest, zal er ook wel nooit van komen.
Dat ie maar eens gewoon op normale tijden in de insonia draait, das iets relaxter.
Tall21
Joh....laatst nummer van multidubbers - in the end gedownload van AG. Is ook met linkin park melodietje erin.

Wou die Walt & Feliz maar s ff luisteren, maar die kan ik op AG nog niet vinden.......weet iemand of dit niet gewoon hetzelfde nummer is??
ScuL
quote:
Originally posted by Tall21
Joh....laatst nummer van multidubbers - in the end gedownload van AG. Is ook met linkin park melodietje erin.

Wou die Walt & Feliz maar s ff luisteren, maar die kan ik op AG nog niet vinden.......weet iemand of dit niet gewoon hetzelfde nummer is??

nope da's niet dezelfde..
die Multidubbers lijkt een beetje Klubbheads stijl. Die van Walt & Feliz komt meer in de richting van hardtrance..

en die staat inderdaad nog niet op AG (zou hem zelf ook wel willen hebben :p) -> download de set van François en je hebt een idee hehe :D

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland