|
|
| hamburgerboefje |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik heb het gelezen, het wordt een heeeeel soft feestje......nog softer dan Sensation white........nou en dat is al heeeeeeeeel erg soft...........
mzzl | Tering meen je dat nou??? Is er hier in het zuiden des lands eens een groot feest gaan ze van die fagget muziek draaien, jammer..... |
|
|
| SnuggLe |
Het concept staat me niet aan?????
Als het zoiets als Sensation wordt????
Sjezus mensen ! Wat een STUPID vooroordelen!!!! Lovefields lijkt mij juist superVET! Weet je wat voor een superrelaxte sfeer er altijd op dat soort festivals aanwezig is? De sfeer is veeeeeeel belangrijker dan alle dj's die er komen. Het gaat gewoon om een gevoel , een vibe, iets wat je ook wel een beetje op de LoveParade merkt.
Ik vind het een beetje jammer dat het meteen zo afgekraakt wordt, terwijl jullie er verder niets van afweten!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| total woot |
das zaterdag as.
bennikerniet.
kga t weekend naar mn ouders, broertje (tijs08) en mn scharrel(ze gaat volgende week voor 3mnd naar amerika) dus HELAAS!
volgende keer benkdabaai.
grtz |
|
|
| tijs08 |
klinkt leuk! Ben wel benieuwd naar het gehele concept.. of ze het meer op het sensation achtige willen gooien of meer richting FFWD... qua prijs dan he
| quote: | Originally posted by total woot
kga t weekend naar mn ouders, broertje (tijs08) en mn scharrel(ze gaat volgende week voor 3mnd naar amerika) dus HELAAS!
|
gezelli! :D |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|