return to tranceaddict
Pages: 1 [2] 3 
Underworld op LOWLANDS!!!!!

Muppet
quote:
Originally posted by magrec
Dus geen dancevalley.....

hmmmm misschien dan voor 1 dag een kaartje kopen whehehe
ik moet en zal UW zien!!!!!!!!!!!!

Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)

Greetz muppet
magrec
quote:
Originally posted by Muppet

Ik dacht dat dit niet kan, das anders dan bij Pinkpop. Bij lowlands zijn er, dacht ik, geen dagkaarten (alleen 3 dagen)

Greetz muppet

hmm dan moet ik kaartjes jatten van me zwager :D
Little Theseus
wat een lol!!!
Ik heb vandaag m'n Lowlands kaartje gehaald, en het wordt dit jaar gewoon nog beter dan de jaren dat ik ervoor was; met Sylverchair, Timo Maas, Tiesto en UNDERWORLD!!!!
Ik baalde al behoorlijk dat ik niet naar dancevalley kon en dus geen tiesto en/of underworld zou zien; maar wat ik echt nooit verwacht had was dat underworld weer op lowlands zou staan deze zomer. 2 jaar geleden het beste optreden van hun tot toen toe en dat gaan ze deze zomer zeker weer verbeteren.
Nog niet alles van lowlands is bekend, maar er komen standaard nog wel een paar drum&bass, techno en progressive dj's bij.
Plus dat de bands van lowlands dit jaar ook helemaal niet slecht zijn.
DanceValley - Ik ga naar Lowlands!!!
:haha: :happy2: :stongue: :rolleyes: :D :tongue2 :crazy: :tongue3 :eyespop: :toocool: :gsmile: :toothless :wtf: :haha: :crazy: :happy2: :tongue3

(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands :D)
basvh
quote:
Originally posted by Little Theseus
wat een lol!!!

(p.s. al mis ik dan wel de hardhouse op lowlands :D)

idd ja maar ik zal yoji de groeten doen van je
Little Theseus
quote:
Originally posted by basvh

idd ja maar ik zal yoji de groeten doen van je

:wtf: doe dat ja

BTW Magrec, als UW op Lowlands komt, waarom zegt dat dan per definitie dat ze niet op DV komen?

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland