return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 
Vraagje

x2Radiant
Goedenavond. Ik bezoek dit forum nu zoon jaar, maar had nog nooit gezien dat er ook een Nederlandse sectie was :D Post eigenlijk nooit, lees meer de poppenkast sectie, maar nu dan toch. Even een vraagje. Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd aan, tjah ik noem ze zelf energy platen zoals:

Cosmic gate - Fire wire(Club Mix)
cosmic gate - The truth(Club Mix)
Alex bartlett - Amnesia(Flutlich vs SHOKK mix)

Die eerste 2 zijn tracks die ik veel in clubs hoor etc. Ik vroeg me af of iemand mij namen van tracks kon geven die er op lijken? Zijn denk ik standaard club tracks, maar zelf geen idee waar ik de namen kan zoeken. Als iemand me hiermee kan helpen graag!

Grt,
Apoptosis
Tik gewoon diezelfde namen (alleen van die producers dan) in AudioGalaxy, en je zult een hele hoop nummers van diezelfde style vinden :p
basvh
aan de nummers te zien houd je wel van hardstyle,check deze thread voor de betere hardstyle nummers

meeste nummers ken je wel vinden op audiogalaxy
Blik
edit :)
Kamaya
quote:
Originally posted by x2Radiant
Post eigenlijk nooit, lees meer de poppenkast sectie, maar nu dan

ja, idd.

Wat lees je dan??

want ehhh, ja, eehhh..............laat ook maar, ik kan het me niet voorstellen dat je al die dingen dan over het hoofd ziet (incl. je vraag dan dus)

maar goed,

de groeten,

Kamaya.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland