return to tranceaddict
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 
14 juni: Flatfeest in Enschede (met DJ's)

SnuggLe
Halloooooo,

Vrijdag 14 juni aanstaande houdt mijn flatje samen met wat andere studentenflats hier in de buurt een flatfeest.
Op de campus hier worden vele flatfeesten gehouden, en ieder feest heeft zijn eigen thema voor aankleding etc.

Dit jaar is ons thema Pirates of the Caribbean.

Wat houdt zo'n flatfeest in?
Nou simpel, je betaald entree (5 euro) en daarvoor krijg je een halve liter pul, waar je de hele avond gratis bier (Warsteiner!) of fris in krijgt. Verder is er ook sterke drank te koop voor een vriendelijk prijsje.

Verder hebben we een goede coverband (The Groove Phenomenon) en een aantal DJ's uit Den Haag. Een vriend van me (DJ Spike Mike van DDB) zal MISSCHIEN ook nog draaien.

Het feest duurt van een uur of 22:00 totdat het bier op is (07:00 uur??). Dus als je zin hebt om te komen..... pm/mail me dan even , of reply. Er zijn ook nog slaapplaatsen voor die mensen die willen blijven pitten...dat is geen probleem. Woonkamer is groot zat.

Zou wel lachen zijn als er wat TA'ers komen. Laatste flatfeest hadden we zo'n 700 betalende bezoekers...

Greetz,
SnuggLe
!_PeTrUs_!
Ik zal ook wel ff kijke of ik kom. Heb Residentie Ville Sempre Penne aan de Haaksbergerstraat nog altijd als eventuele 'slaap'plek, dus ken zo ff langs hoppen.
SnuggLe
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik zal ook wel ff kijke of ik kom. Heb Residentie Ville Sempre Penne aan de Haaksbergerstraat nog altijd, dus ken zo ff langs hoppen.

Residentie Ville Sempre Penne? :)
Met bubbelbad ofzo? :D
Residentie Matenweg 30 Boven hier heeft alleen een koleregrote vijver ervoor. Ik zoek wel ff fototje:

*Ik woon de op de bovenste rij, bijna helemaal rechts (Groene deur)

*Hier zie je heb beter.... Groene deur wederom.

Greetz,
SnuggLe
Tall21
/me is gonna be there!!!

Een vriend van me gaat draaien daar (DJ Bas). Idd geen bekende, maar draait wel errug lekker. Ga binnenkort met hem nog wel ff wat plaatjes kopen.

Greetzz

Tall21
SnuggLe
quote:
Originally posted by Tall21
/me is gonna be there!!!

Een vriend van me gaat draaien daar (DJ Bas). Idd geen bekende, maar draait wel errug lekker. Ga binnenkort met hem nog wel ff wat plaatjes kopen.

Greetzz

Tall21

Hahaha! Cool man, lachuh! Die lui draaien al 3 of 4 jaar op ons flatfeest. Altijd top!

Greetz,
SnuggLe

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland