|
|
| stevesimon |
eyy, ik vroeg me af hoe willen jullie dat sensation eruit gaat zien, podium ook weer in het midden of toch zoals de eerste keer weer aan 1 kant? en moet de tweede ring ook open of was het goed vorig jaar?
Persoonlijk lijkt me podium in het midden wel weer chill want dan kan iedereen het goed zien en is het minder gedrang!
Greetzz Simon |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Kom op kerel, speculeren heeft niet veel zin.
Althans geen reden genoeg om er een thread voor op te starten. Had dan een Sensation thread opgezocht en had t daar in gepost. |
|
|
| SnuggLe |
Misschien weet ik het binnenkort. Ik moet er waarschijnlijk weer werken met de opbouw...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | Ik moet er waarschijnlijk weer werken met de opbouw... |
Dat noem ik nog eens een relaxte bijbaan. Hoe raak je daar zo in verzeild? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Dat noem ik nog eens een relaxte bijbaan. Hoe raak je daar zo in verzeild? |
De Enschedeploeg heet het (www.enschedeploegut.nl).
Zij doen heeeeeeeel veel evenementen enzo; veel voor ID&T, bijna alles voor Mojo-concerten etc etc. Het is altijd opbouwen / afbreken van licht / geluid enzo.
Zo heb ik laatst gewerkt bij een bedrijfsfeest van de Zeeman in het Gelredome in Arnhem, ik moet volgende week werken in een Hangar op Schiphol (chauffeur spelen ofzo), en die week erop werken op een congres van VNG in Rotterdam. Heb gewerkt bij Guus Meeuwis in Ahoy, op Innercity etc etc. Leuke baan, veel verschillende dingen waar je kan werken. Alles komt via de mail, en je kan reply-en om te werken als je zin hebt...Superrelax.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|