|
|
| magrec |
Ok vanaf morgen kunnen we stemmen op de 3 nieuwe mods voor het forum Heeft iedereen die mod wil worden zich nu al aangemeld (zo niet dan moet je me Vandaag nog ff PM sturen!!!!)
Kheb ff nagedacht over hoe er gestemd gaat worden maar ik heb het ongeveer zo bedacht:
Kheb een formulier met scriptje gemaakt....
Daar kunnen jullie een top 3 van mods kiezen (nummer 1 krijgt 3 punten nummer 2 krijgt 2 etc..)
Die resultaten worden naar mij gemaild en iedereen kan stemmen tot woensdag en dan heb ik alle resultaten en dan worden alle resultaten door mij hier op het forum gezet en dan euh ja dan :rolleyes:
naja ik denk dat het een goed idee is maar als jullie mij niet vertrouwen ofzo dan wil ik het best iemand anders het laten doen...
het formulier ziet er ongeveer zo uit :D

:stongue:
grtz magrec |
|
|
| DJ Bazz |
| ik vind het wel allemaal heel tof dat je het zo hebt gemaakt, maareh je kan toch ook gewoon een poll houden op het forum. mensen kunnen dan maar op één persoon stemmen maar dat is dan jammer dan hoor. er komen echt wel genoeg stemmen. enneh het is niet dat ik je niet vertrouw ofzo hoor, maar het lijkt me gewoon makkelijker om het simpel(er) te houden |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Ik vind het er flex uitzien, vind het wel een goed systeem:thepirate |
|
|
| Cosmic Guy |
| Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Dit is beter, met een poll ken je eindeloos (anoniem) stemmen op je favoriet, en dat lijkt me niet echt democratisch... |
nope, kan niet, alsje geen member bent kunje NIET stemmen in een poll
maare Magrec , alsje bij dat scriptje van jou gstemd hebt, en je wist je cookies, kunje dan zeker weer stemmen? |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|