|
|
| Apoptosis |
Maarrrrr, met een poll kan elk lid van de hele TranceAddict forum ook stemmen... dus ook bijvoorbeel mensen uit Oezbekistan of zow, die dan geen fuk snappen van wat er staat en die voor de lol gewoon een naampie aanklikken... niet dat het erg waarschijnlyk is dat dit zal gebeuren, maar toch... :nervous:
[EDIT]k vin dat systeempie van magrec dus eigenlyk wel ok, maar zoals blik zei, er moet wel op gelet degenen die dat formulier invullen wel nog members zyn[/EDIT] |
|
|
| TranceFool |
Dit is de oplossing:
Systeem van Magrec en hier in de thread ff posten dat/wat je hebt gestemd :) |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Dit is de oplossing:
Systeem van Magrec en hier in de thread ff posten dat/wat je hebt gestemd :) |
ja idd, das wel een goeie, op wie je heb gestemd hoeft niet eens, maar dát je hebt gestemd is wel belangryk om te vermelden |
|
|
| magrec |
lol euhm ja drom moet je ook e-mail adres geven ik stuur namelijk iedereen een mail terug met waar ie op heeft gestemd...
en anders dan weet ik het ook niet meer...ik ga een beetje uit van de goede manieren van de mensheid :haha: (beetje naďef) |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
ja idd, das wel een goeie, op wie je heb gestemd hoeft niet eens, maar dát je hebt gestemd is wel belangryk om te vermelden |
jah is goed :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|