|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Joost008
Als je hier een poll gaat houwe en iemand wil zoooooooooooooooo graag mod worde kan die toch ook meerdere gebruikersnamen gaan aanmaken en dan meerdere keren stemmen:D:D
Das dan denk ik wel voor de lui die er door geobsedeerd zijn..ofzo:p |
euh naja dat gaat ook niet werken ik meende dat blik zei dat je pas na 2 weken van aanmelding op het forum kan komen...:D
Ik heb zowiezo wel in de gaten wanneer iemand de boel aan het verzieken is....:thepirate verwacht niet dat dat gaat gebeuren :gsmile:
en het was ook een goede html oefening voor me aangezien ik binnenkort tentamen html heb :eyespop: :crazy:
owja het is gewoon een formulier wat je invult en dat wordt naar mij toe gemaild :haha: :haha: :D |
|
|
| TranceFool |
Ziet er mooi uit man :)
Ohja.....ik hoop wel dat de mods die zich hebben aangemeld wel zo eerlijk zijn om niet op zichzelf te stemmen :)....of is dat ook toegestaan? |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ziet er mooi uit man :)
Ohja.....ik hoop wel dat de mods die zich hebben aangemeld wel zo eerlijk zijn om niet op zichzelf te stemmen :)....of is dat ook toegestaan? |
Ik hoop dat mensen gewoon 3 personen kiezen en als er 3x op dezelfde persoon wordt gestemd telt maar 1 stem :disbelief |
|
|
| Blik |
met jou systeem kan ik wel bijvoorbeeld een nickname invullen die al een tijd niet meer hier komt, stel ik pak de nickname van Rudy, kan daarmee stemmen, en dan nog met mezelf
en dan zijn er nog de mensen die niet willen stemmen, die zeggen dat tegen iemand en die gaat dan voor hem/haar in de plaats stemmen
een poll is gewoon beter, iedereen kan 1 keer stemmen, niemand kan 2 keer stemmen, de 3 hoogste worden mods, simpel toch |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Blik
met jou systeem kan ik wel bijvoorbeeld een nickname invullen die al een tijd niet meer hier komt, stel ik pak de nickname van Rudy, kan daarmee stemmen, en dan nog met mezelf |
jaaa.. rudy zit in engeland, die rare gozer! :D:D
heerlijk hoe die gast zijn ideeen uitte! :) |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Holland
|