|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by MikeVee
parktsich |
het is weer te laat op de avond voor een deftig bericht te typen zie ik. waar us die drunk thread alweer ... :o |
|
|
| FredNova |
allee, grappig te zien dat men ook hier wat van trance weg buigt en breder gaat... ben ik blij om
stel de vraag eens: Is I love Techno nog techno?
hetzelfde geldt (zeker in ons land) voor trance
niet alles is haalbaar natuurlijk, maar ik denk als het booken wat meevalt dat men verrast gaat zijn ;-)
let op: James Holden vond Tomorrowland wat te min (onbekend?) om een Border Comm tent te zetten, maar het was wel het opzet... dus, er gebeurt meer op de achtergrond dan je denkt |
|
|
| Devilex |
| I Love Techno is al sinds 2001 geen zuiver techno event meer, de invloed van elektro en minimal is sindsdien enkel maar groter geworden. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Devilex
I Love Techno is al sinds 2001 geen zuiver techno event meer, de invloed van elektro en minimal is sindsdien enkel maar groter geworden. |
idem voor trance
en alles vloeit in mekaar
wat is er nu hot bij het brede publiek? net die minimal/electro... |
|
|
| Devilex |
Die elektro heeft zich inderdaad in de trance ook goed doorgedrongen, net daarom dat ik er minder ben beginnen naar luisteren.
Ik luister nu terug meer naar livesets uit allerlei Belgische afterclubs en ik merk duidelijk de evolutie dat er uit die minimal en elektro steeds meer richting progressive wordt gegaan. Vele platen die ik hoor lijken zo weggelopen uit 94. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|