|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Hydra
Ik zat meer te denken dat ID&T er zowiezo wel zo'n commerciële naam bij wil hebben. En dan zou ik 100 keer liever een Bob Sinclar hebben dan een David Guetta. |
Zoals ik al zei heeft AIB volgens mij geen puur commerciële namen nodig om rendabel te zijn. En Sinclar en Guetta zitten volgens mij toch in hetzelfde straatje als dj's?
| quote: | Originally posted by Hydra
Maar als een commerciële naam niet nodig is, doe mij dan maar mensen als een John Digweed of Steve Lawler (en die namen die Jasper noemde daar kan ik me ook wel in vinden.) |
Beiden zijn toevallig in Mei al te gast in de Noxx ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Stephan Bodzin live
|
Die zie ik met zijn gestoorde baslijnen wel een Sportpaleis op gang trekken. |
|
|
| Devilex |
| En moest het Sportpaleis te groot zijn om rendabel te zijn met minder commercieele namen, dan kunnen ze nog steeds naar de Lotto arena uitwijken. (er van uitgaande dat het een indoor is natuurlijk). |
|
|
| Hydra |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
En Sinclar en Guetta zitten volgens mij toch in hetzelfde straatje als dj's? |
Enorm verschil tussen die hun live sets vond ik.
| quote: | | Beiden zijn toevallig in Mei al te gast in de Noxx ;) |
Goe da'k die reply geplaatst heb. Ik wist van niks... :)
Oh en ik denk inderdaad ook dat AIB geen commerciële namen nodig heeft. om rendabel te zijn. Als de organisatie er ook zo over denkt, dat zou fantastisch zijn :) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by TOR
Die zie ik met zijn gestoorde baslijnen wel een Sportpaleis op gang trekken. |
Ik niet, daar het die avond al milk inc in het sportpaleis is. En het dus parktsich niet haalbaar is om daar AIB te laten doorgaan. |
|
|
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium
|