return to tranceaddict
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
[27-09-2008] Antwerp is Burning

Kaidreas
aaaaaaaaaah the good old days... de eerste aib... goh toen stond er op het einde van mike zen set mss nog 20 man.
toen was ik helemaal weg van armin zen set die ik voor het eerst hoorde.. snif snif. i've got something in my eye:(
Eagle`
Brussels is Burning, waar is den tijd, zenk oek nog na toe geweest met den ownage BiB tune "Inner Life" van Decoy and Roy. Stonden die avond als eerste op de line-up als ik me ni vergis
Dark Apostle
quote:
Originally posted by Kaidreas
aaaaaaaaaah the good old days... de eerste aib... goh toen stond er op het einde van mike zen set mss nog 20 man.
toen was ik helemaal weg van armin zen set die ik voor het eerst hoorde.. snif snif. i've got something in my eye:(

Bij den John stonden we nog met vijf :D

Ben derna op den tram gestapt, tussen allemaal opgefokte kerels en half bezopen trutjes. Afgestapt en croissankes gaan kopen om thuis te eten voor het slapengaan :tongue2
Eagle`
Zoals Dark zei voor de volle 10 man stond den John nog steeds alles te geven, ongelofelijk infeite

tot op heden nog steeds de beste herrinering aan AiB/uitgaans herrinering tout court, psychedelic sounds met een opkomende zon terwijl ge met krampen in uw kuiten zit tot achter u oren :toocool:

En het beste aan 'Fleming', het is nog steeds volkomen mogelijk om een gelijkaardige magische avond/morgen te beleven met diee kerel.

De eerste keer Armin op AiB 2003 in dat kleine zaaltje in, was ook een unieke avond in alle opzichten, maar in tegenstelling tot Fleming keren zon tijden nooit meer weer bij hem...
Devilex
Ik denk dat sommigen hier beter eens een bezoekje brengen aan full-on psy goa's.

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
tranceaddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Belgium